Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom teamc links laten liggen.Hallo allen,
Enkele competitie geschikte 4WD buggy's
Associated RC10B44.1 (.2) (wordt veel mee gereden, onderdelen makkelijk te krijgen)
Tamiya TRF 502
Tamiya TRF 511 (nieuw zal je niet lukken , tweedehands kijken)
Schumacher cat K1 (SX3) (zoals Kurt al zei prima auto, meerdere webwinkels in NL)
XRay XB4 (zorg dat je de update kit erbij krijgt)
Persoonlijk zou ik de Team C links laten liggen evenals de Dex (al is de laatste paar jaar
het BNK gewonnen door een Dex) persoonlijke voorkeur dus.
De verkrijgbaarheid van onderdelen staat de Losi XX4 en de XXX4 in de weg, dit zijn oudere auto's maar in de juiste handen nog zeer snel (ook een tikkie fragiel)
Hans
@ kurtje is dat een permanent indoor parcour?
ziet er wel leuk uit
ten eerste jij voelt je op je tenen getrapt .Hallo,
Hoezo is het vreemd als ik een auto zelf niet goed/prettig vind?
Laatste keer dat ik keek is het (nog) een vrij land.
En niemand zal als hij slim is zijn keuze af laten hangen van mijn persoonlijke mening,
niemand op dit forum kent mij, ik kan alleen vertellen wat ik uit opgedane ervaring weet.
Het is niet zo dat ik een ongefundeerde mening geef, ik rij al talloze jaren competitie
off-road zowel 2WD als 4WD en er zijn weinig auto's waar ik geen ervaring mee heb.
Maar het blijft een mening , als iemand erg tevreden is met een Team C is dat mooi.
Maar als iemand advies wil kan ik die persoon alleen vertellen wat ik weet.
De Team C zou ik links laten liggen ja, ik heb er mee gereden (gewoon een B44 kloon)
maar dan wel 1 die ik zeer regelmatig kapot heb zien gaan.
Zowel de transmissie als draagarmen , hubs etc etc.
Verder rijdt hij ook niet briljant (wederom persoonlijke mening).
De dex 410 is kwalitatief niet slecht maar op klei vind ik hem niet lekker rijden.
Mocht iemand graag een cardan auto willen (ik heb er zelf tig gehad/ mee gereden)
zou ik eerder de B44.1 / B44.2 , de Xray of de Tamiya 502 kiezen.
Bovenstaande cardan auto's vond ik zelf allemaal beter rijden dan een Dex.
Ik rij meestal op klei, best kans dat op kunstgras banen ik de Dex bovenaan het lijstje
zou zetten (ze zien er op het BNK op kunstgras altijd goed uit) maar dat weet ik dus niet.
Ik wil niemand op zijn tenen trappen maar dat is op forums elke keer toch weer lastig
blijkt......
Hans
haa dat had ik nie gezien van op de foto