Ik ben nieuw in het onroad en zou graag deze winter onroad rijden. Schijnbaar leer je strakker rijden van onroad.
Ik zou voor een xray wagen gaan, maar ik zou het liefst zo goedkoop mogelijk willen houden kwa onderhoud, afstellen en reserve onderdelen.
Moet je meer investeren in 1/12 dan in 1/10 om deftig te kunnen rijden? Of is het omgekeerd? Ikzelf zou het liefst 1/12 proberen, maar ik denk dat er weinig animo zal zijn voor 1/10. Meeste club races zullen wss 1/10 touring zijn, dus dan sta ik daar met een pancar. En ik denk dat je touringcar wel op iedere onroad circuit kan rijden waar je met een 1/12 beperkter bent.
Mensen die zowel 1/10 als 1/12 gereden hebben mogen hier hun ervaring neerpennen. Dat zal de drempel voor mij waarschijnlijk iets kleiner maken.
Ik zou voor een xray wagen gaan, maar ik zou het liefst zo goedkoop mogelijk willen houden kwa onderhoud, afstellen en reserve onderdelen.
Moet je meer investeren in 1/12 dan in 1/10 om deftig te kunnen rijden? Of is het omgekeerd? Ikzelf zou het liefst 1/12 proberen, maar ik denk dat er weinig animo zal zijn voor 1/10. Meeste club races zullen wss 1/10 touring zijn, dus dan sta ik daar met een pancar. En ik denk dat je touringcar wel op iedere onroad circuit kan rijden waar je met een 1/12 beperkter bent.
Mensen die zowel 1/10 als 1/12 gereden hebben mogen hier hun ervaring neerpennen. Dat zal de drempel voor mij waarschijnlijk iets kleiner maken.