1/16 WPL 4x4 US Truck

Waarom? Het was zo'n mooie wagen met goede eigenschappen... Nu word hij duurder en nu is het jullie niks meer waard? Voor een dubbeltje op de eerste rang. Zeg dan gewoon niks en laat het aan je voorbij gaan. Zo gaat de economie dus naar de *****
Bouw hem anders even zelf voor dat geld

Die handtekening onder de berichten word ik ook helemaal gek van. Heeft iemand een tip om dat uit te zetten en dat het ook uit blijft?!

Mij heb je nooit horen zeggen dat het " zo'n mooie auto is met goede eigenschappen"
Alleen voor de fun zou ik hem er wel even bij willen hebben.
Maar als hij ten eerste al niet meer gratis verzonden zou worden (wat ik kan begrijpen) , maar ook nog eens ruim 30% duurder gaat worden ben ik klaar..

En welke economie heb je het nu over? Niet over de Nederlandse in dit geval...
En al zou ik de Nederlandse economie schaden door alleen deze bestelling maar niet te plaatsen, jammer dan. Mijn eigen portemonnee gaat voor..

Ik zag vandaag dat het door mij bestelde wagentje nu pas verzonden is. Beide kleuren zijn momenteel ook weer op voorraad, wel geen gratis verzending meer op het moment.

Arjan

wij willen foto's en filmpies en iemand wie de maten op neemt als we vragen hebben dan worden er waarschijnlijk nogmeer besteld :D

Ik ben ook benieuwd of het chassis gebruikt zou kunnen worden voor bv Bruder bodies. Aan de andere kant is het chassis zo universeel dat er wellicht nog tig verschillende trucks mee gaan verschijnen. Die Bruder dingen zijn ook erg zwaar en het zijn geen geweldig accurate schaalmodellen. Ik heb eens gezocht naar plaatjes van 1/1 exemplaren van de M35 A2 :

http://surplusmilitarydepot.com/monster-army-truck-5ton-axle-bobbed-deuce/#prettyPhoto

Servo van het wagentje zal vervangen moeten worden en dat geldt waarschijnlijk ook voor de plastic? aandrijfassen/universal joints. De hoek van die aandrijfassen is ook erg steil.

Arjan

Die is er nog niet maar ik heb wat opgevangen in een youtube filmpje
luister maar na 1:25 seconden
Duurt lang!! Het begin van het project staat al klaar

1508522991879.jpeg

Sent from my D5803 using Modelbouwforum.nl mobile app

Zelf bouwen is een optie met 2 4x4s. Wel goed te doen met die leafsprings, alleen hoe je de doorvoer as maakt lijkt mij lastig.

Gaaf die Toyota body op dat M0... chassis. Alleen wel beetje jammer van die bodyposts. Had daar een beugeltje voor gemaakt met klitteband. lekker kleurtje ook.

Ik heb het autootje vanmiddag binnengekregen en heb em binnen getest. Het ding rijdt best behoorlijk maar de stuur servo ga ik er vanavond nog uit slopen. Deze servo is niet proportioneel, maakt een hoop herrie en werkt slecht. Ook mindert het autootje duidelijk vaart als de stuur servo in gebruik is. Dit is wellicht omdat het servo motortje dan continu draait en redelijk wat stroom trekt. Als ik de servo vervang door een proportionele zal ik toch neem ik aan ook een nieuwe ontvanger en speed controller moeten installeren ? Wat zou een geschikte controller zijn voor dit wagentje, de dingen die ik meestal koop lijken me wat te groot.

Arjan

Die van mij is vandaag binnengekomen. Stuurde naar de ene kant niet en servo maakte veel geluid. Omdat ik echter in de tussentijd weer wat andere projectjes ben begonnen en impulsief een rustler roller heb gekocht, gaat deze army truck alweer naar een nieuwe eigenaar. Geruild met een maat van mij voor wat rc spul.

Back