1-4 lola

uren niet te tellen ,heel veel
kappen zoek ik op het net ,als ik een 1-4 kap vindt bouw ik er een schassis voor

Laatst bewerkt:
uren niet te tellen ,heel veel
kappen zoek ik op het net ,als ik een 1-4 kap vindt bouw ik er een schassis voor

echt respect ! dikke hobby, als ik dergelijk materiaal had zou ik het zelf ook doen...

waarom geen (beperkte?) massaproductie ? de auto's zien er toch 'pro' uit dus het zal wel goed rijden neem ik aan, toen ik me nog met bigscale bezig hield merkte ik toch op die fora's dat er toch velen interesse hadden in de oude yankees(1:4) dus ik zie niet in waarom ze hier géén interesse in zouden hebben...(lees : ik denk dat je ze als zoete broodjes zou verkopen)

massa is niet de bedoeling heb er al een aantal verkocht.
maar 1 auto bouwen is leuk,2 nog leuker,maar om nu hele dagen auto's te bouwen heb ik geen zin in

nee zoiets moet je uit handen geven, plannen maken voor de CNC en dan ergens laten frezen, op die manier zijn de mensen achter FG en Hormann bv. ook begonnen... ;)

maar goed op deze manier blijft het wél exclusief en daardoor extra mooi !
nogmaals, erg mooi spul !:D

We hebben een foto gedeelte voor dit soort non bouwverslagen....
het volgende topic wat vergelijkbaar is met deze andere 2, waarvan deze ook nog eens gecrosspost is, verplaats ik naar het foto gedeelte.

Emil (mod)

Back