1.5 cc diesel combatmodellen

Voetbal of niet................

Het enthousiasme voor de nieuwe modellen moet niet te groot worden anders trekt mijn mailbox het niet meer.

Graag een idee over hoe de modellen op de juiste plek komen tegen de minimale kosten.:bye::confused:
En anders schroot ik ze lekker samen met zusje op in de komende jaren:p:p

Ik geef iedereen nog een maand de tijd.:bday: Het is nu 12-06-2008. Laten we zeggen dat de dertiende juli de einddatum is....................

Loet

hoi Loet

om je mail box niet te veel te belasten heb ik Owen gevraagd de modelen van Frits en mij mee te nemen.

Ik heb gehoord dat hij nog een aardige voorraad drijfstangetjes heeft dus het kan nog even duren. Ik wil ze ook wel vooruit betalen.

misschien dat iemand ze mee kan nemen naar stadskanaal morgen. Dan krijg ik ze wel van Frits want ik ben verhinderd.

Groet Robert-Jan

hoi Loet

om je mail box niet te veel te belasten heb ik Owen gevraagd de modelen van Frits en mij mee te nemen.

Ik heb gehoord dat hij nog een aardige voorraad drijfstangetjes heeft dus het kan nog even duren. Ik wil ze ook wel vooruit betalen.

misschien dat iemand ze mee kan nemen naar stadskanaal morgen. Dan krijg ik ze wel van Frits want ik ben verhinderd.

Groet Robert-Jan

Je bent een aardige netjes opgevoede jongen. Vooruit betalen mag natuurlijk altijd. Dit weekend zit ik zelf op een wedstrijd in de buurt van Hamburg dus dat wordt even moeilijk met Stadskanaal.

Het aantal drijfstangen dat Owen heeft zegt helemaal niets. Het gaat erom hoe je er mee omgaat. Zo heb ik er zelf nog nooit 1 gesloopt maar ik ben dan ook niet 8 van 9 keer in een finale tweede geworden en 1 keer derde. Wij wonnen de meeste finales gewoon................en dat is het bewijs dat alles heel bleef.

Loet

Ik kom ze zelf ophalen zoals ik al vrij snel had laten weten ;)
Om dan maar meteen wat te plannen, kan het ergens 's avonds op 25, 26 of 27 juni?
Dan kan ik ze de 29ste meteen weer doorgeven aan Robert-jan en Frits....

Hmmm inderdaad..... van de 2 finale's waar we jullie het afgelopen jaar in gezien hebben (Had je in Bitterfeld niet de wildcard nadat er 2!!! teams voor jullie al naar huis waren) heb je er inderdaad eentje gewonnen. :) das toch 50% winst... Je hebt vast de beste drijfstangen voor jezelf gehouden.....

Op die dagen ben ik wel thuis, wel even van te voren je komst melden.

Misschien zijn er nog anderen die hun modellen door Owen willen laten meenemen.

Loet

Uiteraard laat ik even van te voren wat horen.
Ik ga een hoop mensen op de 29ste tegenkomen denk ik op de Kooij dus laat maar weten voor wie ik mee moet nemen.

Heeft er iemand nog iets over van deze toestellen of is alles totaal in splinters gevlogen? Ik zou graag nog een stuk of 3 van deze toestellen bijkopen zodat Nino en ik af en toe toch wat zorgelozer kunnen oefenen...

Mvg,

Jo Michiels

Beste Jo,

Ik heb er nog een aantal liggen.
Hoeveel wil je er hebben.
Volgende week woensdag rij ik door Belgie ik zou ze eventueel mee kunnen nemen.

M.v.g. Robert-Jan

Hallo Robert-Jan,

hoeveel heb je er? Een stuk of 5 zou handig zijn...
Misschien beter per PB of mail verder communiceren?

Met vriendelijke groet,

Jo

Wat, Jo, heb je de mijne nu al te barsten gevlogen?

LOL! Neen Henk,

ik ben eigenlijk op zoek naar de resterende Oekraïnse combatmodellen die Loet ooit besteld heeft. Het is zeer moeilijk om er nu zeker van te zijn dat je ook daadwerkelijk toestellen opgestuurd krijgt als je er besteld in Oekraïnie met hun instabiele situatie aldaar...

Back