1/6 Kingtiger

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door matthijs dijkstra, 2 feb 2003.

  1. Hoi allemaal,

    Hierbij wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om Roel, Hugo en Niels te bedanken voor hun geweldige inzet bij de bouw van mijn Kingtiger!
    Gisteren was het D-Day omdat de KING voor het eerst gereden heeft!!! In 1 woord SUPER :lol: Het is verbazingwekkend hoe soepel en eenvoudig de KT zich laat rijden!!! Gewoon fantastisch te zien hoe realitisch zich zo'n groot model beweegt! Er moet nog wel het één en ander gebeuren voordat hij helemaal klaar is zoals: Sound Module progammeren, Rook Generator aansluiten, een kloplete paintjob en nog een aantal kleine dingetjes!!! Het voornaamste is in iedergeval....... hij rijdt :lol: :lol:

    Cheers
    Matthijs
     
  2. Hee matthijs

    gefeliciteerd met deze prestatie.
    Ik volg de bouw van een afstandje, met name de foto die m'n pa maakt, en ik verbaas me er over dat een gevaarte als dit kan rijden. Veel succes met de verdere bouw en misschien komen we elkaar nog eens tegen. (ik wil die KT nu ook wel eens zien :D )

    Kor van essen
     
  3. 5e7eN

    5e7eN Guest

    Prachtig!
    ben net geregistreerd en kom al medeliefhebbers tegen 8)
    komen die fotos van die 1/16 KT online te staan :?:
    Ben eigenlijk wel nieuwsgierig :D
     
  4. tot nu toe slechts 1 foto online

    Er staat 1 foto (in de oude staat) van de KT van Matthijs op mijn site, als we hem overnieuw gespoten hebben zet ik meer foto's online.
    http://www.hugojong.nl/
    Hij staat ergens in de sectie "mijn tanks".
     
  5. 5e7eN

    5e7eN Guest

    ik had graag gevraagd waaar je die king tiger hebt gehaald,
    bij mark-1-tank of big tanks?
     
  6. From Russia with tracks

    Matthijs heeft hem rechtstreeks bij Alex in Rusland gekocht zonder tussenkomst van Mark Spencer.

     
  7. 5e7eN

    5e7eN Guest

    Spaar je zo dan veel uit?
    Ik ken de prijzen van Mark Spencer maar vanuit Rusland niet, vandaar...
     
  8. Je spaart redelijk wat uit, kweet niet precies meer wat Matthijs betaald heeft maar dat was beduidend minder dan bij Mark, hij moest nog wel alles los er bij kopen zoals de soundunit, smokeunit, electronische regelaars enz. maar dan was ie nog steeds goedkoper uit dan bij Mark.
    Het enige nadeel vind ik is dat je dan alles zelf moet doen aan de tank terwijl je hem bij Mark kant en klaar rijdend koopt (hij is dan ook stevig getest door Mark), je rijd er dus na je accu op te laden meteen mee in de rondte.


     
  9. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.638
    Locatie:
    Betuwe
    Na lange tijd weer eens update van het 1:6 monster uit Wolgograd.
    Een paar fotootjes:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Als u dit ziet, heeft u een probleem...
    [​IMG]
    Een beetje rare tankcommandant: Zoon Kor achter de KT...

    Roel
     
  10. vessel

    vessel

    Lid geworden:
    1 jan 2004
    Berichten:
    25
    Locatie:
    dronten
    Is dit een flintstone uitvoering met die handjes er onder? 8O :oops:
     
  11. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.638
    Locatie:
    Betuwe
    :lol: Nee Ton ( :?: )... die handjes waren nodig om het kleine menneke in evenwicht te houden... Anders valt 'ie nog van z'n stokje...
    By the way: Welkom bij de club!!

    Roel
     

Deel Deze Pagina