1:6 scale hydro Miss Llumar jet filmpje

euro of 800 voor de boot
euro of 8000 voor de motor met gearbox
euro of 600 voor de hardware
reken op een kleine 10,000 euro totaal

Hm,
ziet er leuk uit en mooie techniek.. maar er moet veel meer snelheid in kunnen zitten met zoveel vermogen.. misschien de straalpijp wat meer naar achter richten.. komt de hydro wat losser.

Maar dit was de 1e vaart zoals ik hoorde.. dus komt vast nog wel meer!

Groeten

de hydro loopt los genoeg als ik het zo zie..
let wel dat er op het filmpje nog maar een vrij simpel propje onder de boot zat.

ze kunnen nog heel veel doem met de prop's.

greetz jaimy

Juist.. na deze 1e Probe vaart kunnen ze nog genoeg doen... die turbine trekt wel door!

Hoe zit dat trouwens met dat oppakken? een centrifugaal koppeling? of mechanisch?

Groeten

ik weet niet pricies hoe de gearbox word aangedreven maar weet wel dat ze hem stil kunnen zetten met een rem schoen en schijf.

hier een twin in een catamaran
nu22.JPG

nu23.JPG

nu24.JPG

greetz jaimy

ha jaimy

kwa romp mag je al minimaal het dubbele rekenen aangezien deze niet met normale epoxy is gelamineerd maar met speciale hitte bestendige epoxy en das niet bepaald goedkoop wist chris tonn me te vertellen

geoffrey

gpman zei:
ha jaimy

kwa romp mag je al minimaal het dubbele rekenen aangezien deze niet met normale epoxy is gelamineerd maar met speciale hitte bestendige epoxy en das niet bepaald goedkoop wist chris tonn me te vertellen

geoffrey

daar heb ik niet eens bij stil gestaan joh..
normaal een normale romp zou dat wel onegeveer kosten

greetz jaimy

jaimy zei:
gpman zei:
ha jaimy

geoffrey

daar heb ik niet eens bij stil gestaan joh..
normaal een normale romp zou dat wel onegeveer kosten

greetz jaimy

idd de normale romp wel jah maar als je heb wilt uitvoeren met turbine is de romp van ander soort epoxy gemaakt en dit is een behoorlijk kostbare behandeling

geoffrey

Back