1:8 Brushless ESC's en motoren topic.

en wellicht overbodig maar het stekkertje wel goed op de castle link aangesloten? De donkerste (de bruine) is de min...

De ACE 1015S (ben niet zo zeker of het nu S, DS ofzo was)

Is een Metal gear servo, en zeker geen rommel;)

Stekkertje is goed aangesloten. Anders blijft die rood branden als die niet goed aangesloten is.

het hoeft geen rommel te zijn om storing te geven.
kijk maar naar de savox 20Kg en de orion 20kg.
die geven ook neig storing.
daarom mijn vraag. als je 1 van deze had was het storingsprobleem meteen opgelost. heb je hem nu al open gedaan?
en blijft hij op de castle link wel heel de tijd aanstaan?

greetz

De ACE 1015S (ben niet zo zeker of het nu S, DS ofzo was)

Is een Metal gear servo, en zeker geen rommel;)

Stekkertje is goed aangesloten. Anders blijft die rood branden als die niet goed aangesloten is.

Dat is waar Dafke.

Ik heb de case al opengehad en alles ziet er zeer netjes uit.

Ik laat de regelaar gewoon de hele tijd nu aan men pc hangen. En nog steeds hetzelfde..

misschien een raar idee hoor, maar eens contact opnemen met de importeur of een winkel in de buurt? je hebt hem dan wel overgenomen van iemand maar ze kunnen je vast nog wel helpen tegen een kleine vergoeding.

Ik weet niet welke firmware je op je regelaar hebt, maar versie 3.30 geeft soms problemen met de castle link. 3.30.1 is net uit:

Bug fix: Some controllers caused CastleLink to crash, fixed.

Ik heb al contact opgenomen met castle support. Nog wachten op hun reactie.

En hoe kan ik dan in godsnaam terug op de castle link komen al die versie er een probleem met heeft ? Ik weet trouwens niet welke versie ik heb. Ik denk de 1.27

Back