1:8 onroad EK-B

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Roelof, 20 mei 2010.

  1. RobinD

    RobinD

    Lid geworden:
    24 aug 2008
    Berichten:
    17
    Thx Thx!
     
  2. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Graag gedaan.

    Ik vond het een supergeslaagd Grand Prix, en aan de vele bedankjes van de rijders/helpers aan het adres van onze leden/vrijwilligers af te meten, waren de rijders ook erg tevreden. Daar doen we het tenslotte voor. Jammer van de wat tegenvallende opkomst, maar aan de andere kant, we hebben enorm veel geluk gehad met het weer. Het hele weekend is het compleet droog gebleven, terwijl de weersvoorspellingen er aan het begin van de week toch heel anders uit zagen. De finales waren erg spannend om te zien, er werd erg sportief gereden, en Ilia was de snelste, ook vandaag.

    Onder deze link staan alle resultaten van de zondagfinales.
    En onder deze link de gecorrigeerde uitslag + resultaten, na de technische controle.
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.485
    Locatie:
    Sassenheim
    Salven afgekeurd?
    Waarop?
     
  4. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Tankinhoud >125cc

    Ik denk dat we Michael Salven's tank(s) in totaal wel een keer of 10 hebben gemeten tijdens deze GP, met zeer wisselende resultaten. Na afloop de finale zat hij weer ca. 1,5 cm boven de maatstreep. Na afkoelen op 18 graden bovenop onze airco in de wedstrijdleiding en hermeting zat het brandstofpeil nog steeds 5-6mm boven de maatstreep op het glazen buisje. Geen twijfelgeval dus. De rest had het allemaal prima in orde.
     
  5. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Die finales van een half uur zijn niet zo boeiend, aangezien we de laatste tijd veel endurance races rijden. Komend weekend bijvoorbeeld ook de 24Hrs van Andernach :)

    Maar het is wel gaaf brandstof. zodra de auto goed afgesteld is rijdt het heel leuk, voelt wel als een 1:12 en daar rijdt ik graag mee, dit ding stinkt alleen en maakt herrie, maar goed dat nemen we maar voorlief... ;-)

    Nee, erg leuk dat brandstof, maar van elektro stap ik niet af ;-)

    Groet Robert
     
  6. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Die waren allemaal gemeend Richard! Het was reuze gezellig, relaxed en vooral veel FUN!
     
  7. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de afgelopen 4 dagen ook enorm naar m'n zin heb gehad, en weer een hoop geleerd natuurlijk. ;) De sfeer was inderdaad supergezellig.

    Een verslag met podiumfoto's en de uitslag zijn te vinden onder deze link.
     

Deel Deze Pagina