1 September Otto Lilianthal Soest

Discussie in 'F5J' gestart door trebor siuhyn, 10 aug 2013.

  1. Wimh

    Wimh

    Lid geworden:
    25 mei 2005
    Berichten:
    802
    Locatie:
    Vliermaal, Belgium
    >Ik zal er helaas niet bij zijn deze keer, conflict met andere wedstrijd (Marblehead zeilbootrace...) alvast een goede wedstrijd gewenst...
     
  2. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    winderig ????? ben je aan de bruine bonen ;)
     
  3. hstruyk

    hstruyk

    Lid geworden:
    5 sep 2003
    Berichten:
    275
    Locatie:
    Zierikzee
    Robert,

    Neem je weer wat mee voor de lunch of moet ik bruine boterhammetjes met kaas meenemen?
     
  4. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.890
    Locatie:
    Zierikzee
    Wordt weer eens tijd voor de beroemde bal van Robert[​IMG]
     
  5. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    Heren wat ik begrepen had van de vereniging wouden zij wat regelen
     
  6. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    Het is nu 19:55 en ik verwacht geen inschrijvingen meer dus bij deze de startlijst met al de verwerkte wensen mochten je wensen er niet in staan dan was er iemand met de zelfde wens die meer betaalde.

    [​IMG]
     
  7. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    zoals al verwacht gaat het morgen gewoon door en starten we met 20 piloten 6 rondes in drie groepen.

    tot morgen
     
  8. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Mooie opkomst!

    Oant moarn!

    JB
     
  9. Terence

    Terence

    Lid geworden:
    17 jan 2011
    Berichten:
    1.423
    Locatie:
    Ermelo
    Ik heb vandag weer heerlijk gevlogen, zo nu en dan erg turbulent en dan druk met knuppelen:p

    Etalon vliegt best goed, maar eens nadenken over een grotere die meer thermiek gericht is.

    Robert en de organiserende vereniging Otto Lilienthal bedankt voor de heerlijke dag


    groet en tot in Oudenbosch 13 oktober

    Terence
     
  10. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Ik heb me ook weer heerlijk vermaakt en was blij
    met zo'n grote opkomst!
    Dank aan iedereen en Robert voor de organisatie.
    (Hij was er snel weer vandoor;) )

    En dan nog 1e worden op mn eigen veld :D
    Ben helemaal happy.

    Gr

    Lyckele
     
  11. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
  12. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Ik heb vandaag een keer een dagje als toeschouwer rondgelopen. Na de eerste 2 rondes had ik er eigenlijk helemaal geen lol in, het waaide me veel te hard en te vlagerig voor mijn Cirrus. Ronan vloog met onze E-Light en dat ging prima dus heb ik vandaag de rol van tijdwaarnemer op me genomen.

    De verschillen waren vandaag echt extreem. Sommige rondes knalde iedereen omhoog, in een latere ronde was iedereen binnen vijf minuten weer beneden en deden4 van de 5 deelnemers een herstart, om na krap 3 minuten alwéér met zijn allen beneden te staan...... Echt bizar.
    Kijk eens naar de scores per ronde, dan zie je dat vrijwel iedereen behalve de top 3 zéér wisselende resultaten heeft. Rondjes van 100%, maar ook onder de 50% bij dezelfde deelnemer was vandaag geen uitzondering en geeft wel aan hoe extreem de daalgebieden waren.

    Aan de kop was de strijd erg spannend en ik heb verschrikkelijk mooie vluchten gezien. Henk Struyk die met zijn oranje Supra onder iedereeen vandaan leek te zakken (en de rest zat héél hoog), om op het laatste moment toch weer wat te vinden en de tijd vol te vliegen....geweldig.

    Lyckele liet natuurlijk fantastische dingen zien. Op een dag als vandaag winnen, dan heb je echt goed gevlogen want het was knap lastig. Gefeliciteerd kerel!

    Rick Ruijsink die met z'n twee-asser (ik weet niet wat het was maar het zag er uit als een soort Graupner Dandy) ronde 3 wist te winnen; echt mooi.

    Ik weet niet wie naast Ronan de tweede junior was (vloog in ieder geval met een Easyglider); ook die vloog heel netjes en volgens mij ook niet onverdienstelijk.

    De ontvangst door de mannen van Otto Liliënthal was prima; hartelijk dank voor de gastvrijheid.

    En Robert: strak geregeld weer, hulde!

    tot de volgende keer in Oudenbosch allemaal!
     
  13. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Ook ik heb me uitstekend vermaakt. Ik heb helaas ook voornamelijk moeten toeschouwen en tijd waarnemen door opgelopen schade in ronde 2. Jammer, want ronde 1 verliep prima met 926 punten. De condities waren inderdaad wisselend. Ik vond het juist erg leuk zo, in sommige rondes zat iedereen hoog, in andere rondes was het voor bijna iedereen knokken. Dat maakte het tot een interessante wedstrijd.
    Ik ga proberen de Fantasy weer heel te hebben voor Oudenbosch (dan ben ik zowaar weer vrij!!), kijken of we dan nog wel een leuke score kunnen neerzetten.
     
  14. Wubbe

    Wubbe

    Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Berichten:
    3.361
    Locatie:
    Haarlem
    En ook ik heb me prima vermaakt. Ik zag er een beetje tegenop dat de wind best stevig was, maar dat viel best mee. Met zo'n wat grotere kist gaat dat een stuk beter. En in nog de top tien geëindigd ook :).
    Inderdaad, erg wisselende omstandigheden, en da's wel jammer (en soms niet eerlijk :() maar dat hoort er bij. Daarom vlieg je 6 ronden.

    Robert, dank voor de organisatie! Geweldig hoe je alles soepel oplost (als een hoogtemeter het niet doet of een deelnemer zijn ronde vergeet).

    Mijn tip: Kijk op Biete - Flugmodelle en zoek daarbinnen op f5j. Ik heb daar goede ervaringen.
     
  15. Terence

    Terence

    Lid geworden:
    17 jan 2011
    Berichten:
    1.423
    Locatie:
    Ermelo

    Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

    Gefeliciteerd Lyckele


    Terence
     
  16. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
  17. lovetofly

    lovetofly

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    33
    Locatie:
    Soest
    Lyckele,

    Van harte gefeliciteerd. Super.

    Ik ben blij toch even geweest te zijn. Zou maar zo kunnen
    dat ik ook mee ga doen. Een wedstrijd die in rust verloopt,
    met vliegers die elkaar graag helpen.
    Zo zie ik het graag.

    Tot op een clubavond.
    Groet Paul.
     
  18. Terence

    Terence

    Lid geworden:
    17 jan 2011
    Berichten:
    1.423
    Locatie:
    Ermelo
    Lyckele,

    Ik zag net de uitslag en totaalstand.

    Je staat ook nog op 1 met 158 punten voorsprong op Herman Dievelaar en 174 op Adrie van Brouwershaven.

    Nog 1 wedstrijd te gaan, dat belooft nog wat in Oudenbosch:p

    succes jullie drieen!

    Terence
     
  19. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
  20. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    Het is misschien nog wel spannender want van de 5 wedstrijden tellen er maar 4 mee voor het NK dus bij A3 zal de afgelopen wedstrijd gestreept worden en dan krimpt het punten aantal drastisch
     

Deel Deze Pagina