10 meter zeppelin/ met filmpje

Richard,

Ik zie dat je de kont wegstuurt d.m.v. die richtingsroeren, klopt dat? Lijkt mij dat dat alleen goed wer4kt bij wat vaart, ondanks de soort van vector sturing doordat het richtingsroer achter de propwash zit.
Is het niet mogelijk om de staartprop draaibaar te maken? Net zoals een boegschroef o.i.d.

Echt een mooi apparaat. Hoe beviel de eerste vlucht verder?

Hoi,

Zit in de onderste richtingsroer, een extra prop, om extra bij te sturen.

De vector sturing werkt super, omhoog, omlaag, achteruit, vooruit, moet wel effe wenne.

Richard,

Ik zie dat je de kont wegstuurt d.m.v. die richtingsroeren, klopt dat? Lijkt mij dat dat alleen goed wer4kt bij wat vaart, ondanks de soort van vector sturing doordat het richtingsroer achter de propwash zit.
Is het niet mogelijk om de staartprop draaibaar te maken? Net zoals een boegschroef o.i.d.

Echt een mooi apparaat. Hoe beviel de eerste vlucht verder?

Laatst bewerkt:
ah, dus de prop zit al zoals bij een boegschroef? In de lengte richting van de zeppelin zelf.
Ene kant op is linksaf, andere kant op is rechtsaf.
Richtingsroeren voor al je vaart hebt.

Props in het midden van de zeppeling om vooruit, achteruit, omhoog en omlaag te gaan.

Mooi:)

Yep,

en dus vertelbare vectoren:p

Groet,

ah, dus de prop zit al zoals bij een boegschroef? In de lengte richting van de zeppelin zelf.
Ene kant op is linksaf, andere kant op is rechtsaf.
Richtingsroeren voor al je vaart hebt.

Props in het midden van de zeppeling om vooruit, achteruit, omhoog en omlaag te gaan.

Mooi:)

Hoi,

Vanmiddag mount gemonteerd..:yes:

zep4.jpg

Groet,

Mooi ding maar windkracht 4-5? echt? Je zou denken dat hij met 3bf al niet meer te besturen valt? Zou wel enorm gaaf zijn als 4-5 goed gaat. Hoeveel kost nu zo'n model?

Hoi,

Bedrijf waar we haar gekocht hebben, zegt windkracht 4 a 5, maar eerst zien en dan geloven.

Groet,

Mooi ding maar windkracht 4-5? echt? Je zou denken dat hij met 3bf al niet meer te besturen valt? Zou wel enorm gaaf zijn als 4-5 goed gaat. Hoeveel kost nu zo'n model?

Hoi,

Even weer een update, afgelopen weekend weer gevlogen:p

binnekort een filmpje

Groet,
Richard

Laatst bewerkt:
Even een tip.. presenteert is met een T.
Het doet zo onprofessioneel aan als er meteen al een taalfout staat.

Maar ook een vraagje..
Kan hij bij wind ook helemaal stil hangen of blijft hij driften?
En wat voor snelheden kan je er mee halen?

Grts Gert-Jan

Hoi

Is met een T sorry:(

Ik zag het pas later.

Kan goed stil hangen in de lucht, moet dan wel corrigeren, met de vectoren.

Groet,

Richard

Even een tip.. presenteert is met een T.
Het doet zo onprofessioneel aan als er meteen al een taalfout staat.

Maar ook een vraagje..
Kan hij bij wind ook helemaal stil hangen of blijft hij driften?
En wat voor snelheden kan je er mee halen?

Grts Gert-Jan

Back