1000 euro.

Dit is denk ik meer iets voor de borrelpraat dus in het modelbouwcafe. Maar goed ik denk een NT-1. De rest zet ik op de bank :)

een hele vette rc kar : traxxas slayer ofzo, en een nitro tunnelboot.
daar kun je wel ff mee vooruit:P

Een nieuwe MRX4-X met een verse JP Eagle 9.s

OK, moet er wat bij leggen maar dat maakt niet uit.

3 of 4 vintage Tamiya trucks (in de aard van Hilux, Bruiser, Mountaineer, ...)

1000 euro.

dan koop ik een enorme brushless motor, batterij en regelaar, en bouw ik het in een zo klein mogelijk autootje.

blazen maar.

Ik ga voor een MCD Baja1000 evo3 in competition uitvoering .... En doe net als Roelof (flink) wat bij leggen :D

Met die 1000,- kom ik tenslotte niet veel verder als de helft :rolling:

Ik ga voor een MCD Baja1000 evo3 in competition uitvoering .... En doe net als Roelof (flink) wat bij leggen :D

Met die 1000,- kom ik tenslotte niet veel verder als de helft :rolling:

Die heeft je oom toch ook?:)
Kan je hem misschien beter overkopen van hem ooit aangezien je hem zelf ongeveer hebt gebouwd toch?;) Maar hij zal toch wel liggen in de prijscategorie van een nieuwe baja 5T 1500 eu ofzo lijkt me. Dus ff wat bijleggen ja hehe.

Die heeft je oom toch ook?:)
Kan je hem misschien beter overkopen van hem ooit aangezien je hem zelf ongeveer hebt gebouwd toch?;) Maar hij zal toch wel liggen in de prijscategorie van een nieuwe baja 5T 1500 eu ofzo lijkt me. Dus ff wat bijleggen ja hehe.

Klopt idd dat die er ook 1 heeft , die wil het ding jammer genoeg alleen niet meer kwijt :mad:... ;)

Chassis incl.standaard 26cc kost €1399,-

Daar komt dan nog bij:
3 x Hitec 5745 à uhmm 80,-:?: stuk (240,-)
Ontvanger pakketje 30,- :?:
fatsoenlijke uitlaat 200,-/250,-
luchtfiltersetje 60,-

Dan zit je dus al gauw aan het dubbele van die 1000,- ;)

Dan heb ik het Pitstop FalconII 26cc blokje van 420,- wat ik erop wil nog niet eens mee genomen :mrgreen:

De baja kost toch echt niet meer dan 1000 euro incl 26cc?
Kost een 5t echt 1500? Ik weet niet hoe het met de specs zit maar ik vind de 5t sowieso geen schoonheidswonder, of je moet er een 5b kap op kunnen zetten.
-edit- aan de vorm van de boeg te zien gaat dit niet lukken, dan maar de 5b :)

Laatst bewerkt:
De baja kost toch echt niet meer dan 1000 euro incl 26cc?
Kost een 5t echt 1500? Ik weet niet hoe het met de specs zit maar ik vind de 5t sowieso geen schoonheidswonder, of je moet er een 5b kap op kunnen zetten.
-edit- aan de vorm van de boeg te zien gaat dit niet lukken, dan maar de 5b :)

Ik heb het over de MCD baja .. Niet de HPI ... ;)

En de prijs van de 5T komt idd rond de 14~1500 ,- zoals ik het had gezien , en dat voor een beetje aangepaste 5B... stelletje oplichters :rolling:

1000 euro...

uhmmm.............

zou ik veeel liters benzine en nitro kopen, ivm in zomer hoge benzineprijs:rolling:

Rest kan op bank:p

E-Revo BL Edition met een DX3.0 set en 4 3s Lipo's ervoor! :) (nouja.. dat gaat january waarschijnlijkt gebeuren! :D )

Back