11-04-09 RGV Zeumeren 1e watervliegmeeting 2009

Zou deze ook als watervliegtuig bestaan hebben ??

full

full

Maakt niet uit ik heb ook nog nooit een vatervlieg delta gezien :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Johan, met uitslag is het ook geen probleem, maar de vleugel er op zetten, je moet dan je roeren haaks gaan zetten.

Lengte dat de duvels er uit kijken zit hij wel naar achter dus de vleugel is er zo op te zetten .

Anders zou ik 2 imbus boutjes meer moeten losdraaien wat ook niet een probleem zou zijn maar het gaat zo ook . ;)

Mvg Johan

Helemaal goed.

Mooi dat iemand onze Delta "crash" ook nog op beeld heeft, 300cc water in 1 van de drijvers dat van voor naar achter klotst is zeer lastig om mee te vliegen, viel mij nog mee dat ik hem redelijk in de buurt kreeg :lol:

Leuk om weer even terug te zien, zal komende dagen mijn klein stukje film ook eens plaatsen.

Misschien dat wij in September Zeumeren weer willen gaan proberen als er niemand verder iets aan het regelen is.

Okee,

Gijs en ik zijn blij te horen dat het positief ontvangen wordt.
We willen niemand in de weg lopen om ook iets te organiseren maar je moet er altijd wel redelijk vroeg bij zijn om alles gereed te hebben en om jullie watervliegers enig houvast te geven.

Dus zoals als Gijs al melde zal er binnenkort zeer waarschijnlijk een nieuw draadje opgestart worden voor een watervliegmeeting in Zeumeren ergens half september.

Jullie horen meer van ons.

Grt,
Berto.

Back