11-04-09 RGV Zeumeren 1e watervliegmeeting 2009

Van mijn kant heel veel plezier met watervliegen!
Kan er helaas deze keer niet bij zijn omdat ik moet werken maar de volgende keer ben ik er weer op zeker bij!!
Ik hoop dat het weer jullie goed gezint is en hou ze heel!!!!!!!

Mvgr hans

Net voor de schemering toch nog even moeten proberen, allebei de modellen plomp!.. :rolleyes:

- De seawind moet blijkbaar echt op tempo naar t water toe gevlogen worden; anders valt ie smerig af.
- Gemini, met 2 drijvers horen beiden toch wel aanwezig te blijven tijdens t landen/wateren, op 1 is erg lastig.

Hoop toch echt dat t morgen beter gaat.

ps: Graupner 'wet-protect' spul werkt goed, allebei de regelaars, servos,
ontvangers bleven werken ondanks plons water in hun binnenste.

Laatst bewerkt:
hm, hoop dat het feest voor mij doorgaat... mn moeder is ziek, en als dat zo blijft dan gaan mn ouders dus geen weekendje meer weg.

Als ik er ben, dan kom ik met de Wilga. Ik vlieg op 35MHz op kanaal 71.

Hopelijk tot morgen.

als je geen vervoer hebt geef mij dan even een pb met je tel.
je kan altijd meerijden kom ook uit dord

gr.john

als je geen vervoer hebt geef mij dan even een pb met je tel.
je kan altijd meerijden kom ook uit dord

gr.john
bedankt voor het aanbod!

ik weet het morgenochtend pas als mn moeder wakker is... schiet dus niet echt op. mocht ze nog ziek zijn dan ga ik in mn tuin aan de slag en vlieg ik 's middags gewoon bij de red eagles.

hopelijk ben ik gewoon aanwezig. alles zit al in deauto, inclusief zonnebrand :p

is goed maar als je je bedenkt voor ik ga kijk ik toch nog even op het forum 1 pb en ik pik je op.

gr john

ps. vertrek wel vroeg

Als het morgen goed weer is kom ik misschien nog wel even toeschouwer spelen. Ik woon redelijk dicht in de buurt en het is een goed excuus om even een stukje motor te rijden :)

Back