11 oktober 2009: Gastendag bij S.M.G. IJmond te Heemskerk

Een fijne dag toegewenst!

Wij wensen alle deelnemers een fijne dag toe en hopelijk blijft het droog. De koffie, thee, soep, broodjes en warme worst staan morgen weer klaar.

En wie plaatst als eerste de foto's en filmpjes?

@Loek: Jammer dat je er weer niet bij kan zijn. Eerst met de WSD. Volgend jaar nieuwe kansen.

Goede reis en tot morgen in Heemskerk.

Hallo SMG IJmond,

Helaas kan de delegatie MBVA niet komen.:( Dit zijn Paul de Lange, Arie Vink en ondergetekende. Sorry voor dit late bericht!

Wij wensen jullie hoe dan ook een prachtige en hopelijk droge vaardag toe.
We zien jullie foto's wel...

groeten Paul Burghoorn

Ik ga even een broodje smeren en neem dan de Jules en de U2540 mee, tot zometeen :)

Hoi,

kon helaas niet aanwezig zijn maar wacht nu nog steeds spannend op foto's hoorde dat het weer niet echt perfect was helaas. hoop dat iedereen het leuk heeft gehad.

tim

Ach, het heeft een minuut of 20 geregend, maar zelfs tijdens de regen heb ik mijn Jules nog laten varen :mrgreen:

Ik vond het een geslaagde middag, en kijk uit naar de volgende keer :)

Hoi,

ik sprak vandaag aan de telefoon iemand en zei dat het toen slecht weer was. Hij voer gewoon door met zijn boot. valt mee dus hoop dat er gauw foto's opkomen.
Gr,
Tim

SMG IJmond, namens alle leden van de M@iLine hartelijk dank
voor het organiseren van weer een geweldige dag!!!!!!

Ook de complimenten aan de dames van de verzorging!!

Voor mensen die er niet waren en toch wel nieuwsgierig zijn
en voor hen die er wel waren en nog even willen nagenieten.

Er staan 68 foto's op de site van de M@ilLine.

Vaargroep M@il Line

(even naar activiteiten, 2009, en dan de onderste button)

ciao,
Ronald

Idem, Ronald,

Het was ondanks de korte maar heftige regenbui toch erg leuk varen gisteren.

SMG, bedankt weer voor de goede zorgen.

Hej Ronald, mooie foto's inderdaad, jammer alleen dat de fotograaf een beetje eenkennig was en of geen foto's van andere schepen online heeft geplaatst.
(ik zie mijn schepen bijvoorbeeld niet terug)

Hej Ronald, mooie foto's inderdaad, jammer alleen dat de fotograaf een beetje eenkennig was en of geen foto's van andere schepen online heeft geplaatst.
(ik zie mijn schepen bijvoorbeeld niet terug)

Dat is ook niet zo raar.
Het lijkt me logisch dat er op de Mailline-site foto's staan van Mailline schepen!
Heb je zelf geen mooie plaatjes geschoten die je wilt delen?

Back