12 & 13 juni 2e F3A-X wedstrijd MVC-Snoopey

Dat klopt.

Klopt. Het laatste stukje moet jezelf of via een voetpompje doen. De meeste electrische pompjes hebben niet tegen de tegendruk om een luchtbed helemaal hard op te pompen.

Greetz

Mensen ik laat het afweten. Ik kom even kijken maar meevliegen zit er niet in. Mijn toestel heb ik vandaag rustig gevlogen met een endpoint op throtlle tot 50%. Ik had de timer op 6 min. staan en toen geland. Ik checkte de accu's en er zat nog maar 4% in. Ik vind het risico te groot om mee te vliegen.

Dan doe ik wel een demo 3d ofzo.

Volgende jaar vlieg ik mee met een Weimo kist. Die kist wordt speciaal gebouwd voor f3m, dat moet beter gaan.

John van Gastel

Weet er toevallig iemand of er voor de lunch iets is geregeld vanuit de club?

Er zijn zaterdag en zondag broodjes met snacks en lekkere soep en koude fisdrank en in de avond ook een biertje of een wijntje.

Dus je hoeft geen lunchpakket mee te nemen.

Groeten,
Peter MVC Snoopey

Mooi zo, goed om te weten!

peter%20pan1.gif

Wel wat wind morgen, maar dat mag de pret niet drukken...

Hehe, had je niet toevallig nog meer gefilmd?:)

Vandaag 6 vluchten gemaakt met de Extra, 3 vluchten programma, 3 vluchten 3D. Was de eerste keer 3D met deze motor, en hij heeft me in zeer positieve zin verrast, zowel qua middengebied als qua topvermogen, héérlijk:p

Alleen mijn 3e programma vlucht was ik redelijk tevreden over, morgen vliegen we nog 2 rondes, dus dan zal ik moeten scoren, ik ben benieuwd.....

Heb al aardig wat foto's, zal ze morgen met de foto's van morgen uploaden.

Ik zou never nooit niet met mijn wedstrijd kist het risico aan willen gaan om 3D te gaan vliegen, straks crash je hem en is de wedstrijd voorbij...
Ook al is de verleiding soms groot. Kun je eigenlijk wel 3D vliegen met een op F3A-X ingestelde kist? Zit je zwaartepunt dan wel goed?

Verder alles OK in Dongen?
Succes morgen nog!

Andries

Ik vertrek morgen rondt 7 uur zal er rondt 9 uur zijn :D

De wedstrijd begint om 9 uur met de C klasse, dus ik hoop voor je dat je op tijd bent, aangezien je de zaterdag er al niet was, denk ik niet dat te laat komen zal worden gewaardeerd....

Ik zou never nooit niet met mijn wedstrijd kist het risico aan willen gaan om 3D te gaan vliegen, straks crash je hem en is de wedstrijd voorbij...

Als je bang bent om te crashen, dan is dit niet de juiste hobby denk ik:mrgreen:

Kun je eigenlijk wel 3D vliegen met een op F3A-X ingestelde kist? Zit je zwaartepunt dan wel goed?

Jawel hoor, enkel ander proppie erop en gaan:p

Verder alles OK in Dongen?
Succes morgen nog!

Jawel hoor, leuk veld, wel veel turbulentie gisteren (zag je ook op dat filmpje) maar alleen laag bij de grond. Vandaag zou beter worden:)

Zo, en weer terug van een heerlijk weekendje vliegen:) In totaal 10 vluchten gemaakt, 5x 3D, 5x programma:p Zal zodadelijk eens aan de foto's beginnen, eerst ff bijkomen weer.....

wedstrijd snoopey

vooral de filmpjes van het 3d vliegen GEWELDIG mannen grote klasse een knap staaltje stuurwerk

ik heb mee grote ogen staan tekijken had mee me tel wat filmpjes gemaakt maar wacht met smart op de betere filmpjes wat een gezellig evenment

Mooie foto's :D

Nu ben k benieuwd naar de video's

Was weer n leuke wedstrijddag.

Grt.

Laatst bewerkt:
Back