12 mei: Trainingsdag op de Rozendaalse hei bij Arnhem

In het weekend van 12 en 13 mei heeft de Nijmeegse LC zijn jaarlijkse modelvliegkamp in Arnhem. We gaan dan twee dagen vliegen op de Rozendaalse hei.

Misschien hebben jullie, DLG-ers, ook zin om samen met ons te komen vliegen/trainen?
Het kost niks en is reuze gezellig!!!

Op zaterdag avond (12 mei) houden we ook nog een BBQ bij de blokhut waar we slapen.
Wil je na zo'n dagje vliegen ook nog even nagenieten onder het genot van lekker eten en een biertje, dan kan dit ook. Voor deelname aan de BBQ vragen we €10,- (een biertje kost €1,-).
Voor de BBQ moet je je wel even opgeven op onderstaand email adres, ivm het inslaan van eten en drinken. Je aanmelden voor de BBQ kan tot 9 mei a.s.:

Jurgen <punt> Maassen <at> online <punt> nl

Voor overige info kun je ook een mailtje naar dit email adres sturen.

Greetz,
Jurgen

Ha Jurgen, dat weekend wordt er door vele van ons ook gevlogen in Lawford in engeland.
Daniel en ik gaan daar niet heen en hebben wel zin om met onze dlg's langs te komen.
Wordt er ook gekampeerd? En heb je voor ons meer info waar we de vliegplek kunnen vinden? Groeten Dennis en Daniel

Hoi Jurgen,

kun je die informatie niet gewoon op het forum zetten??? Ik kan me voorstellen dat meer mensen dit willen weten.

Dank je!
Bas

Tuurlijk!

We vliegen zaterdag en zondag op de Rozendaalse hei. Hier dus:
Rozendaalse hei - Google Maps

Tenminste, als het weer niet al te vervelend is. Voor zaterdag wordt nog behoorlijk wat wind voorspeld, maar op zondag lijkt het wel erg mooi te worden. Mocht het zaterdag niet vliegbaar zijn, houden we voor het kamp een alternatief programma aan (wat nog niet vast ligt dus daar kan ik nog niets over kwijt).

Waar we op het veld gaan zitten is afhankelijk van de windrichting, dus als mensen ons zoeken, dan kunnen jullie eventueel contact met mij opnemen per GSM. Mijn tel. nr. is 06 2955 3724

Greetz,
Jurgen

Laatst bewerkt:
Lijkt me geweldig om ook te komen, maar helaas heb ik andere verplichtingen, dat heb je met kinderen. Maar nog maar 16 jaar en dan zijn ze de deur uit en dan ben ik van de partij! Veel plezier dit weekend!

Dank je Jorn!
16 jaar nog maar? Da's optimistisch!
De twee jongens van mij zijn bijna 2 jaar en bijna 3 maanden oud. Ik verwacht dat ze niet voor hun 23e het huis uit zijn :-D

Ach, over een paar jaar gaan ze gewoon mee op kamp. Lekker struinen over de hei (als we daar dan nog mogen komen ;-) )

Greetz,
Jurgen

Zo, 23 jaar? Ik moet er niet aan denken. Ik was zelf op mijn 17de al het huis uit. Geen ruzie hoor, ik was vroege leerling en ging toe al naar het HBO. Of ze nou willen of niet, ze gaan op hun 18de het huis uit (zeg ik nu, tegen die tijd vind ik het vast heel erg dat ze weggaan).

Back