1200mAh - 5~7 Amp vliegtuig gezocht

Ik heb 2 lipo pakketjes op overschot
Het zijn slecht 5C lipo's van 1200mAh.
Ik ben opzoek naar een zwever of vliegtuigje dat prettig vliegt met deze lipo'ke eventueel de 2 in parallel.
Met het oog op de beurs...suggesties welkom
Voorheen werden ze gebuikt in een FP piccolo.

TM

de lipo's mogen alleen paralel als ze dezelfde geschiedenis hebebn qua aantal laadbeurten en de hoeveelheid ontlading. \

1.2*5=6

deze lipo's kunnen dus slechts 6A leveren, dit is heel weinig en ik denk dat je dus op een klein vliegtuigje met een kleine motor uitkomt. mischien kan het in een holiday,

Ik denk dat je eerder richting een Micro vliegtuigje moet gaan,een holiday is denk ik net iets te zwaar voor een motortje van 6a.Ik zou een klein zwevertje maken,
Dan heb je geen motor nodig ;)

maar dan zit je al weer met het feit dat hij een 2s lipo heeft, mischien een multiplex fox met een kleine brushless??

Hoeveel cellen zijn het?

Iets met een speed 300-400?Deze trekken niet veel A maar hebben een redelijke trekkracht.Een pribros oa.?Of kijk bij www.stechflug.de en boven bauplan/berichte (of com weet niet meer precies) daar staan nog leuke modelletjes die je ook brushed kan uitvoeren.
Ik heb ooit een speed 300gehad van graupner die ik in de easypiper(ook van stechflug) had gemonteerd.Ik had met een gunther prop en een 2s1p 750Mah 20C lipo een verbuik van ongeveer 1.78A.

het gaat het om 3S pakket, staat niet in het starttoppic.
Een holiday,pibros gaat wel in de richting die ik zoek.

TM

Back