12volt starter , waar te koop?

Hoe krom, in een pb kan ik geen foto toevoegen zonder tapatalk account, hier dus wel....
20240626_222032.jpg

n een pb kan ik geen foto toevoegen zonder tapatalk account
Je hebt er geen tapatalk account voor nodig. Je foto's moeten in een album hier op het forum staan, dan kun je ze in PB toevoegen.

Die heb ik dus, ik heb daar never nooit 500 piek voor betaald.
Vroegha in het gulden tijdperk was het volgensmij iets van 140 piek.
En als ik de voorraad status van het winkeltje in Waalwijk moet geloven ligt daar nog een nieuw exemplaar op het schap voor €199 euri.

Die heb ik dus, ik heb daar never nooit 500 piek voor betaald.
Ik kan mij van vroeger ook niet herinneren dat Sullivans zo duur zijn, maar Sullivan is amerikaans en tegenwoordig is Amerikaans spul gruwelijk duur.. Iets met transportkosten en im- en export tarieven en zo wellicht?

die align is 100 keer meer starter daneen dynatron.

beresterk omdat ie met vertraging is, vrijloop er standaard op, geen geklooi met een losse pen in een rubber dopje, lipo standaard erin, kleiner en lichter.

een no brainer.

Accuboormachine met 1/2 inch bit en een grote dop (meen dop 32) waar die gele rubber ding strak in past en je start er alles mee…..

Daar zou ik wel mee opletten , als de slipkoppeling eraf is draai je bij een hydrolock zo je drijfstang in 2

Accuboor heeft vele slipstanden. Ik had op een blauwe maandag een Raptor 90 en later nog een 50 en die startte ik met de accuboor met afgeslepen inbus. Idd. Link met een lock.
Met de Heim of Vario slipt het rubber gewoon over de conus .

Laatst bewerkt:
Back