13 en 14 september Sponsorwedstrijd MRM

Zet in je agenda: 13 en 14 september De Grote Sponsorwedstrijd bij MRM. Na het grote succes van vorig jaar dit jaar geprolongeerd... Wederom met diverse prijzen van onze sponsoren.

Zie: MRM - Model Racing Midland

Na onze openclubwedstrijd op 3 augustus kan je je via onze website inschrijven voor dit evenement.

Tot dan...

Er kan nog steeds ingeschreven worden voor de sponsorwedstrijd bij MRM welke gehouden word top zaterdag 13 en zondag 14 september. De eerste prijzen van de sponsoren zijn binnen en die zijn zeker de moeite waard om te komen. Verder natuurlijk twee dagen fun op het mooie en technische circuit van MRM.

Dus schrijf je in!

De eerste lading cadeau's voor de sponsorwedstrijd zijn binnen. Daarin zit oa. twee keer een tourwagen, brushless motoren, brushed motoren, gereedschappen. Een gedetailleerde lijst komt nog maar dit is vast het begin. En er gaat nog veel meer binnen komen! Dus geef je snel op voor deze leuke sponsorwedstrijd bij MRM.

En hierbij de lijst van de eerste lading cadeau's en er is nog meer onderweg!
- Armature storage tube
- Torx schroevendraaiers
- Imbus schroevendraaiers
- Motorspray
- Tourwagen bouwdozen
- Regelaar / motoren koffertjes
- Motoren / accu koffer klein
- Motoren / acuu koffer groot
- Brushless motored modified
- Borstel motoren
- Hoogtemeters
- Smeermiddelen
- Pittowels
- Shock oil (verschillende hardheden)
- Carstands

En dit is pas het begin!!!!

Laatst bewerkt:
Was het vorig jaar ook niet dus zal denk ik dit jaar ook niet zo zijn.
Je mist alleen aan paar kansen op een kwalificatie.

Mvg Roy

Het is inderdaad mogelijk om ook alleen de zondag te komen (geef dat dan wel even door) omdat er op de zondag ook nog gekwalificeerd wordt.

Het is zeker de moeite waard, een erg leuk evenement en erg leuke prijzen welke onder alle deelnemers verloot worden.

Sla ik een modderfiguur (even los van mijn rijstijl en persoonlijkheid) als ik me voor de stock inschrijf met een auto conform Tamiya Cup Top Stock reglement? Ik wil lekker rij uren maken, en vond jullie baan erg leuk.

Hugo

Qua snelheid zal je idd achterblijven en zou ipv de Tamiya banden, sorex 32 nemen(zonde van je Tamiya banden).
Voor de rest gewoon lol maken en rij ervaring op doen.
Met een beetje mazzel val je bij de loterij ook in de prijzen;)

Mvg Roy

Back