13 en 14 september Sponsorwedstrijd MRM

Qua snelheid zal je idd achterblijven en zou ipv de Tamiya banden, sorex 32 nemen(zonde van je Tamiya banden).
Voor de rest gewoon lol maken en rij ervaring op doen.
Met een beetje mazzel val je bij de loterij ook in de prijzen;)

Mvg Roy

Wat Roy dus probeert te zeggen is: gewoon inschrijven :cool: en met de prijzen komt het wel goed, er is nog een hoop onderweg :D
En om de banden keuze wat uit te breiden: Corally STCC

gr.rene

OK, het begint interessanter te worden... Waarom zou mijn auto langzamer zijn? De Cup Machine is toch 27T brushed? Overbrenging neem ik aan vrij (welke is dan handig op jullie baan)? Ik ga even voor de banden kijken.

Misschien dat ik van iemand een licht gebruikt setje wielen kan overnemen?

Hugo

Op papier zouden de snelheden gelijk moeten kunnen zijn maar in praktijk is dat helaas niet zo.
Een brushed motor moet het van zijn toeren hebben terwijl een brushless motor veel meer koppel heeft en daardoor makkelijker zwaarder vertand kan worden zonder problemen.
Doe je dit met de cup machine dan is deze motor snel overleden.
Bruhless rijden we tussen de 4.2 en 4.5 overbrenging.

Mvg Roy

Aha. Ik heb nog een sensorless 13.5T brushless setje liggen, heb ik ooit voor de fun mee gereden. Ik kom alleen met de TT-01 niet lager dan 5.11 zonder grote verbouwingen. Hmmm...

Hugo

Misschien kom ik ook wel met mijn F104, dan weer een F1 rijder extra.

Is dit een heel groot evenement? Ik heb nog nooit op een baan gereden dus dit zal een geheel nieuwe ervaring zijn (niet de laatste hopelijk).

Laatst bewerkt:
OK, het begint interessanter te worden... Waarom zou mijn auto langzamer zijn? De Cup Machine is toch 27T brushed? Overbrenging neem ik aan vrij (welke is dan handig op jullie baan)? Ik ga even voor de banden kijken.

Misschien dat ik van iemand een licht gebruikt setje wielen kan overnemen?

Hugo

Ik heb nog wel wat sets liggen Hugo (nieuw en gebruikt) Corally STCC

gr. rene

Ik twijfel nog steeds, ben echt nog een rookie en nog nooit elders gereden dan recreatief. Ik kan overigens ook alleen op zondag.

Dat klopt ook wel weer! Zijn er al veel aanmeldingen?

Wat moet ik bij 'Frequentie 1*:' invullen? Ik heb een 2.4Ghz zenden/ontvanger.

Je leert meer door wedstrijden te rijden of op een circuit te rijden dan op een asfalt plaat.
Plus er is altijd hulp aanwezig tijdens zo een dag.

Mvg Roy

Ik heb me ingeschreven voor de Formule 1, wegrennen kan altijd nog :D

Ik kom alleen zondag de 14e maar dat zal vast geen probleem zijn, heb ik alleen minder tijd om te oefenen.

Hoe laat begint het en hoe ziet zo'n dagprogramma er uit?

ik verwacht dat het programma om half 10 of 10 uur gaat beginnen. Om half 9 zijn er al mensen aanwezig en kan er dus vrij getraind worden.

Even een prijzen update;

Er zijn nog meer cadeau's binnen:
- 2,4 Ghz zender met kleine ontvanger
- Hudy T-shirts
- Hudy gereedschap
- Hudy sorteerbakjes

gr. rene

Back