15-17 juni Hieslum Vliegweekend 2012

En de koffie is klaar
54f1cce1-319e-e535.jpg

Ik wil morgen ook komen samen met Robin, Hoop dat dat nog kan.
Of we blijven overnachten tot zondag weten we nog niet.

Toch best veel kunnen vliegen vandaag, op een buitje na:D ff een avondje chillen nu, hopelijk kunnen we nog nachtvliegen:p

Zeker en vandaag wordt ook nog gevlogen.
Nog een foto van de dakota die niet gevlogen heeft vanwege de ZW en vlagerige wind.
Jammergenoeg crashte de PC7 van Jacob id lucht met de Z-lin van zijn broer Rene tijdens de vossenjacht midsky...
En de Trex 700E smakte ook in ...stukjes bij een maneuvre van Erik...

538443_2934910552048_857280174_n.jpg

En kort filmpje

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo toch nog even 20 minuten geweest..... De koffie was prima:D

Jammer dat de wind uit de verkeerde hoek kwam......of de boerderij op de verkeerde plek staat.....:rolleyes:
Ik had graag nog even een vlucht gemaakt met de Biglift.

Ik wip wel weer eens aan.

Groet Edwin

Foto's.

Langs deze weg wil ik alle mensen bedanken die ervoor gezorgd hebben dat het afgelopen (vlieg-)weekend een groot succes is geworden. Alles was tot in de puntjes verzorgd, en er heerste een hele gezellige sfeer.
Ondanks de wind hebben we toch allemaal behoorlijk wat kunnen vliegen, en de show op zaterdag was ook erg amusant:p
Als de datum volgend jaar gunstig valt, dan ben ik zeer zeker van de partij weer!

--------------------------------------------

Foto's Hieslum 2012;

fotos-hieslum-vliegweekend-15-17-juni-2012-a

Heren het was weer gezellig!!!

Helaas deed de wind ook zijn best je naar de grond te blazen maar de meeste mensen waren hem wel de baas !

PS LOL gelijk iedereen hun foto's checken:

Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (15 leden en 8 gasten)
‎jvenant, ‎AndriesAltenburg, ‎cajo, ‎Dennis Dierckx, ‎Dominique.Schaaf, ‎Eagles, ‎Edwin Lievaart, ‎kristofd, ‎lexke, ‎looping, ‎Martin Schaaf, ‎Michael16tsx+, ‎ultim@te, ‎Weteringetje

Mocht trouwens iemand een zwart benzine handpompje tegenkomen (met 2x slang en doorzichtig filtertje) dan is die van mij....

Onlangs is er een reportage van de vliegshow gemaakt door de lokale omroep Studio Súdwest.
Deze is vanaf 23 juni op televisie (kanaal 40 op Ziggo) te bekijken.

Back