Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tandriemvertraging een optie??... Ik wil een 28 tot 30" prop. ...
Regelaar is in ieder geval geen bottle-neck... 17S en 300A. ...
Anthony, we hadden al contact.
Lehner lijkt me een mooie gegadigde.
Pletje heeft nog niet geantwoord.
Lehner kan ook de motor bouwen die jij wilt.
Scorpion valt al meteen af, probeer het maar eens ergens te kopen.
De importeur levert slecht en is duur.
Als ik het zelf ophaal bij Scorpion dan ligt alles wel gewoon op voorraad.
Als regelaar mag je mijn regelaar wel uitproberen, 17S en 300A.
Ik ga hem toch nog niet gebruiken.
Je kan dan testen en als ie bevalt kan je er altijd 1 kopen.
GJ
Het gaat tegenwoordig al tot 28S (120V) en 200A.
Hij heeft laatst nog een 6S 600A regelaar voor me gebouwd, past alleen niet in een F5B rompje.
GJ
Zijn de FETs bij jouw exemplaren vlak genoeg gemonteerd of moeten ze gevlakt worden voor duurbedrijf?Het gaat tegenwoordig al tot 28S (120V) en 200A. Hij heeft laatst nog een 6S 600A regelaar voor me gebouwd ...
Zie ook... met 4 ventilatoren. ...
Lehner voert standaard alle zes de fase aansluitingen naar buiten uit, t.b.v. ster<>driehoek keuze door gebruiker zelf, ook bij de buitenlopers. De draden en fases anders groeperen/verdelen, zodat je twee motoren in één motor krijgt, zal ze ook wel lukken. En wil je daarbij nog de keuze tussen ster en driehoek hebben dan krijgt de totale motor 12 aansluitingen... Of de motor zo laten bouwen dat je 2 regelaars op 1 motor kan zetten, dan heb je aan 2 Castle 200 regelaars genoeg. ...
Als jij uitrekent wat je wilt, of specs opgeeft, dan zal ik eens kijken wat Lehner kan leveren.
Prijzen vallen wel mee.
Die regelaar had ik gekocht voor een scorpion S55 serie maar de motor kwam maar steeds niet.
Na 8 maanden wachten was ik het zat en heb een 70cc boxer gekocht.
De regelaar gaat ooit eens in een ander kistje maar voorlopig niet.
Hij is net zo groot als een Schulze 40 serie.
GJ
Rechts op de foto, gewikkeld met koperband voor betere vulling en betere warmte-overdracht.... of die van dr. Werner Eck (tamelijk pannekoek) ...