15 november varen in Vught?

15 november (bij leven en redelijk weer) wil ik nog even een nieuwe "proefduik" maken.

nog andere gegadigden?

Oh, vandaar.
Nee, zo snel is de Kilo niet vaarklaar...

Overigens niet te beroerd om dan maar bij de catering te helpen ;-)

hallo

vught ???? een beter adresje als het kan en in welke omgeving ??
k' moet er veul km voor rijden om er soms te geraken he

als het past ben ik er dus bij
met een kapbijl voor het eventuele ijs hahahaha
groetjes raf
hallo reeds gevonden
das tegen s'hertogen en een 109 km
das dus best te doen
zelfde materiaal als in galderen ?????

groetjes raf

hallo,

vanwege zwangerschapsperikelen thuis was ik even "afwezig".
ik had zelf in gedachten om in een plas in het dorp te gaan varen. De plas ligt aan de Brabantlaan & Markiezaat in Vught (Noord Brabant). dit heb ik gekozen omdat daar misschien toeschouwers komen, het vaarwater 5cm lager staat dan de "wal" en omdat voor sanitaire dingen etc etc mijn schoonouders binnen 500m wonen. Echter is die vijver niet helder zoals in Mol/ Galder.
Een andere optie is dat ik ga kijken of de IJzeren Man vrij toegankelijk is, omdat volgens mij daar het water wel helder is.

hallo

tot mijn spijt moet ik afzeggen
pa heeft met zijn braakman over mijn u47 gevaren en das nie goe afgelopen voor de u47
aan de toren is aanzienlijke schade en er zit ergens een heel klein lekje
maar ik kan op het ogenblijk nog niet vinden waar het zit
tja als je 56 kilo sleper over je heen krijgt met een water diepte van 40 cm dan kan je dus nergens naar toe
en om dan plaats te maken heeft hij vol bakboord gegeven en heeft de schroef die dan vrij kwam te liggen een beetje in mijn toren gehapt

dus ik waat weer wat te herstellen

groetjes raf

Leuk, hier thuis even een ''oh ja'' moment met als gevog een ""sh*t" antwoord...

Mijn vrouw heeft de auto nodig, en aangezien ik alleen een motor heb en geen 2e auto kan ik wel komen maar geen subje mee nemen...

Dus, ik is present rond de klok van 13:00. Mits ik nog welkom ben..:fadein: ff langs mijn dorpie rijden kan ook, maar dasnieopde route...

Laatst bewerkt:
@raf: Jee... ik ken je vader niet, maar zo'n verhaal heb ik je wel vaker horen vertellen. Ben ik blij dat het mijn u-47 niet is !!! :-(
jammer, maar het jaar is nog niet voorbij hoor!

@douglas: ik kan je ook op komen halen, mijn stationwagon (type jouw vorige auto) staat toch niet vol.

heb je mijn tel-nr nog om een afspraak te maken?

hallo

ik wilde de u47 toch deze winter ombouwen met dream art onderdelen
maar het slopen was een paar weken te vroeg begonnen hahaha
ik heb voor de tentoonstelling alles met CA lijm aanelkaar gekleeft om het er toch nog een beetje mooi (vanop afstand onderwater)te laten uit zien
maar om de onderdelen die ik nog nodig heb nu los geweekt te krijgen dat gaat een probleem geven
ik dacht om de toren in warm water de dumpen en zo proberen de CA lijm los te krijgen
en dan opzoek naar dat lekje
ik hoop geen gat of barst in de wtc want dan moet er bij robbe een nieuwe besteld worden en dat gaat weer eeuwen duren voor deze hier gaat aankomen

groetjes raf

afgelopen zaterdag zijn Douglas en ondergetekende in Vught wezen varen.
Het was lekker weer en een hele mooie vaarlocatie voor een duik-evenement.
Alleen hadden we beiden wat troubles, wat de vaartijd erg inkorte. (lege/defecte accu's).

Ik heb ook de diepte van de put mogen peilen (langs de kant) precies 1 armlengte tot mijn model... ik moet nu echt een klein koppelingetje gaan maken voor pomp aansturing, want modellen die onder water blijven zijn niet goed voor je hart!!!

Back