-

Kijk eens aan. Ik had je vorige week gemist, maar we hadden het weekend ervoor al even kennis gemaakt.
Je bent altijd welkom uiteraard. Ik hoorde dat jij toch ook netjes kan vliegen dus ik ben benieuwd.
Dit weekend lijkt wisselvallig te worden. Zondag/maandag ben ik bij goed weer ook weer van de partij.

Enne een witte 4 en D tussen de spijlen van de brug om het compleet te maken misschien.
4daagse week kom de zaterdag ervoor ff langs met de Compass 500 als jullie daar dan zijn bij mooi weer hopelijk.

Ik ben zelf niet geweest, had kraambezoek en paasdiner. Had vandaag nog willen vliegen, maar helaas geen tijd. Hoop morgen weer wat lipo's weg te vliegen. Hebben jullie een whatsapp groep of zo waarin jullie afspreken? Lees hier de berichten vaak net te laat om plannen te wijzigen.

Hoe was de meeting Bas?

Kijk eens aan. Ik had je vorige week gemist, maar we hadden het weekend ervoor al even kennis gemaakt.
Je bent altijd welkom uiteraard. Ik hoorde dat jij toch ook netjes kan vliegen dus ik ben benieuwd.

Ik ben ook benieuwd hoe jij met je Goblin 500 vliegt. Ik heb hem in het voorbij lopen al even in je auto zien staan.

Bij droog weer wordt er morgenavond ook weer gevlogen. Ik zelf kan vanaf 7uur/half8, de rest misschien iets eerder al.
Waarschijnlijk ook weer bij de jacobsweg. Als ik meer weet laat ik het weer even weten hier.

Bij droog weer wordt er morgenavond ook weer gevlogen. Ik zelf kan vanaf 7uur/half8, de rest misschien iets eerder al.
Waarschijnlijk ook weer bij de jacobsweg. Als ik meer weet laat ik het weer even weten hier.

Ik hoop het. Zou tof zijn om even te komen vliegen.

Vandaag weer heerlijk gevlogen op bijsterhuizen met een grote groep.
Alles weer heel gehouden iedereen en was weer gezellig.
Misschien morgen middag bij goed weer om 15:00 .

full

full

full

De heli van koen word onder handen genomen.
Opname van piet dolk

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ook op bijsterhizen

hoi beste heli vliegers
ook wij van kdsshop staan op bijsterhuizen alleen jullie nog niet ontmoet , tot vannavond
leuk gezellig
wij gaan morgen middag eind van de middag en ik denk zondag
neem mee denk ik mijn 550 en 700 innova
hellaas is mijn agile 7.2 nog niet klaar zit op regelaar te wachten
m.v.g.
gerard
kdsshop

Ha Gerard, je hebt ons gevonden zie ik

leuk jullie ook eens ontmoet te hebben en leuk de trex 800 eens van dichtbij te zien, wat een bakbeest zeg

misschien tot morgen/zondag

Mark

Ha Gerard en Wouter , gezellig mannen , Wouter laatst nog bij de club gezien voor mijn heli te laten keuren ( logo 550 se) maar vlieg ook bij bijsterhuizen altijd met mijn maatjes.
Zondag ga ik om 13:00 al vliegen daar want moet helaas om kwart voor 3 weer gaan ivm late dienst werken.
Misschien zie ik jullie daar nog even nog.

Gr. John

gezellig

gezellig mannen
vandaag geweest met mijn 550 en 700 innova
ik had ook een paradepaartje bij me de kds agile 7.2
nog niet vliegklaar , alleen de regelaar nog erop en gaan ermee

leuk jullie dfaar te treffen
mijn shop heb ik aan huis dus kom gerust eens langs
havikstraat 14 wijxhen
wel effe bellen
0615879415
m.v.g.