17 juli Fly-In BLC Brabantse Luchtvaart Club

Oke geen mais dus, kan Patrick 'gewoon' schuin van rechts naar links opstijgen :mrgreen:

Zelf kijk ik even de windrichting aan of ik met de Ultimate biplane of de Sabredog turbinebak kom, zowizo gaat de Funjet Ultra mee, hopelijk tegen die tijd met de 3,5 KW motor :mrgreen: oordopjes in dus.

Groet Ger.

bij deze ook aangemeld , ik kom met alexzz mee ,( als het mag :( ) :D

het is wel jammer want mais vangt wel de klap aardig op , nietwaar ;)

tot dan .

mvg eric

Choppers

Heej Frank,

Als we welkom zijn komen we met een flinke delegatie choppers om 19 juni een beetje over te doen. Vraag is, gaat dat samen met jullie vaste bezoekers. Ik zal eens vragen of Albertino ook z'n turbinevliegtuig meebrengt voor de verandering.

Grz. Bone

17 juli BLC Fly-In

@Bone: Ligt eraan hoe groot de groep choppers is he? ;-)
Maar ik denk dat het wel zal lukken.

Effe wat anders:
BBQ:
Gastvliegers die gezellig willen meedoen aan de verzorgde BBQ kunnen bij mij inschrijven via een PB-tje

Greetz,
Frank

@Bone: Ligt eraan hoe groot de groep choppers is he? ;-)
Maar ik denk dat het wel zal lukken.

Effe wat anders:
BBQ:
Gastvliegers die gezellig willen meedoen aan de verzorgde BBQ kunnen bij mij inschrijven via een PB-tje

Greetz,
Frank

Ok Frank, we zijn erbij met een paar man. Hopelijk brengt Albertino zijn nieuwe Alouette III mee naar Hulten. Nou maar hopen op een zonnetje.

Grz. Bone

Kans zit erin dat ik er bij ga zijn, om het funjet gehalte nog maar even op te schroeven :p En natuurlijk ook met mn andere kisten vliegen he :p (als ik aan vliegen toe kom XD)

Vanmiddag nog effe wezen kijken bij de BLC.
Veld ligt er als een biljart lakentje bij, alleen nog effe 'gras afrijden' voor het weekend :wink:
Ligt aan de windhoek zondag maar ik denk dat de F86K meegaat.

Ger.

Back