18 mei F5J de vrije Vogels Leusden

mensen als je later komt moet je zoals ik al geloof ik eerder vermeld had hier geloof ik ;) [post18] en hier
[post54] dan bel je even met mij op 0681544442 en zorg ik dat iemand je toelaat waarom om 10:00 gezamelijk dan hoefde persoon die het hek kan openen het niet heen en weer te krijgen dus ik zal bij deze de volgende afspraak neer zetten dat om tien en elf uur iemand bij het hek staat en klok slag 12 uur start de wedstrijd. :thumbsup:

dus noteer dit nummer 0681544442

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo wedstrijdvliegers,
Ik wilde ook eens komen kijken hoe jullie dat F5j vliegen doen.
11:00 uur is een mooie tijd alleen een andere vraag;
Ik kan niet de gehele dag daar blijven is het mogelijk om tussentijds weg te gaan?

Groet Michel

Hallo wedstrijdvliegers,
Ik wilde ook eens komen kijken hoe jullie dat F5j vliegen doen.
11:00 uur is een mooie tijd alleen een andere vraag;
Ik kan niet de gehele dag daar blijven is het mogelijk om tussentijds weg te gaan?

Groet Michel

Ik kan hier geen antwoord opgeven maar ik ga ervan uit dat dit moet kunnen

Zit een beetje tegen onderweg. We gaan het niet redden om 11.00uur bij de poort te staan. Zal eerder tussen 11.05 en 11.15 zijn.

Goed te horen dat het weer meewerkte, blijkbaar was het droog :)

Ben benieuwd naar verder nieuws!

Gerben

Superdagje.

130518_F5J_Leusden10_zps733cc22d.jpg

Dit was misschien de grootste genieter van vandaag

130518_F5J_Leusden5_zpsf8842592.jpg

Meer plaatjes HIER, filmpje komt later

Zo, dat was weer een lekker dagje, in het begin wat fris en met lekkere werk-thermiek en daardoor ook verrassende ronde-uitslagen, maar dat gaan we straks zien. Geniet er nog van na.

Mijn complimenten en dank voor de gastvrijheid aan de mensen van de Vrije Vogels. Prachtige omgeving om in te vliegen, de wandeling naar het veld maakte het bijzonder.

Groet,

Jacob Bos

Iedereen die er bij was weet op welk moment dit was. Ik laat het aan de broertjes zelf over om het te vertellen :-)
Het staat allemaal op film, wordt echt leuk.

130518_F5J_Leusden_0001_zps6e02f845.jpg

Back