19 Dec Landelijke 3Dhelifreakz Oliebollen Meeting..

Het Jaar loopt op het einde en de feestdagen komen er aan dus tijd om elkaar nog even te ontmoeten met gezellig wat oliebollen en natuurlijk veel Heli's. Zaterdag 19 December op de Ibisweg Almere een locatie die al velen van ons al eens hebben bezocht. Bij droog weer zullen we ons verzamelen vanaf 11 uur. Ik hoop dat er nu voldoende tijd is om het te plannen. Tips om mee te nemen Oliebollen warme chocomel en een goed humeur ;-) Iedereen is welkom dus ook kijkers .. er is een veld indeling (zie foto) voor de veiligheid maar er zal terplekke worden gekeken of deze haalbaar is en anders worden aangepast. Kortom laten we het jaar goed afsluiten want het word in 2010 een druk Heli jaar ... Meld je even aan hier in deze topic of via het 3dhelifreakz forum of je komt (en als je niet komt dan hoef je dat niet te melden ha ha )

file.php

navi: Latitude: 52.39351 :Longitude: 5.35002

Beloven dat ik kom doe ik niet meer want dan kom ik niet meer geloofwaardig over :rolleyes:

Maar ik probeer er echt te zijn dit keer.
's avonds wel een etentje maar dan ben ik gewoon iets vroeger weg.
Moet het weer een beetje OK zijn natuurlijk.
Het is een flink reisje namelijk.

Omdat we de meeting op zaterdag hebben gepland zal er ook nog een mogelijkheid zijn om even gezellig een hapje te eten bij de wok in almere of een chinees met als toetje dat we daarna nog even gaan nacht vliegen ... nou nacht avond kortom het kan een lekker lange heli dag gaan worden de aanmelding staat nu al op 9 piloten dus dat gaat gezellig worden. Ook hier nog even de oproep voor die gene die gaat komen kijk even of je nog wat brokjes hout hebt voor de vuurkorf..

Hey Bas aangezien een ieder zijn auto bij zich heeft wordt er vaak onder de motorkap geladen ik kan wel zorgen dat er een aggregaat word meegenomen door een collega piloot dus let me now.

Laatst bewerkt:
bij slecht weer schuilen we gewoon, kou kleed ik mezelf wel op (paar truien, handschoenen, oorwarmers, lange onderbroek, pet enzo...).
In ieder geval veel gezelliger dan voor de TV hangen :)

het weer is wel OK of niet voor zaterdag a.s.? Is er ook een kampvuur :)

Ja hoor er is een vuur korf en tenten en oliebollen we maken het gewoon super gezellig ... ik heb vorig jaar ook wel eens in de sneeuw gevlogen .. en dat leverde mooie plaatjes op

Hier een overzicht: 3dhelifreak-Henry | D-air - Dirk | Fireblade - Jaap | Tim -Tim | MvD - Michael | r_heliman - Roel | 747driver - Eric | Roak - Rob | Nwolsink | e.rukkers -Erik | EricW -Eric |

Walter heeft helaas afgezegt, maar wij zijn er .. ik neem veel nitro mee. De planning is als volgt ik ben er morgen met nog een aantal piloten rond 11:00 uur om de tenten en de vuur korf voor te bereiden.

Hier een overzicht: 3dhelifreak-Henry | D-air - Dirk | Fireblade - Jaap | Tim -Tim | MvD - Michael | r_heliman - Roel | 747driver - Eric | Roak - Rob | Nwolsink | e.rukkers -Erik | EricW -Eric |

Walter heeft helaas afgezegt, maar wij zijn er .. ik neem veel nitro mee. De planning is als volgt ik ben er morgen met nog een aantal piloten rond 11:00 uur om de tenten en de vuur korf voor te bereiden.

11:00 is wel heel vroeg :) tot hoe laat gaan we door? Ik neem wel jagermeister mee

Het was weer een top dag, volhouden ging wel bij dat vuurkorfje.
alleen voor de heli was het te koud op het laatst...

Het was erg gezellig mannen, en lekker gevlogen ook.
Leuk een paar nieuwe gezichten te zien.
op naar warmer weer!!

Back