19 Dec Landelijke 3Dhelifreakz Oliebollen Meeting..

Ook hier maar even melden. Meteen wat gezichten bij de namen :)

Mannen, het was zeker even gezellig. Lekker bij het vuur genieten van de warmte, het was best frisjes :0

Even de schade opgenomen, is allemaal simpel te maken, de blades voor en achter eentje, tailboom en de flybar, verder niks stuk. Hij was even te ver van me vandaan waardoor ik niet meer zag wat ik deed en de kou in mijn vingers hielp ook niet. Weer een ervaring rijker, niet verder vliegen dan je controleren kan.

Wel gezien dat er nog veel te leren valt, ondanks de kou heb ik best leuke dingen gezien, ik geloof dat er bij mooi weer echt vliegwerk te zien zal zijn. Ik zal veel oefenen om in ieder geval leuke rondjes te gaan vliegen en wellicht wat leuks te doen.

Tot de volgende keer, ik kom zeker terug!!

Gr,

Martin

Ja het was ondangs de kou een geslaagde meeting en Martin neem de tijd 2 jaar geleden kon ik ook nog maar net mijn eerste rondje vliegen. Ik heb net de video beelden even terug gezien. Erg gaaf zodra ik tijd heb ga ik alles even monteren.
Deze foto afkomstig uit een video opname laat al zien hoe koud het was ... dit is trouwens de 700N van nwolsink met zijn mooie nieuwe goed zichtbare canopy.

file.php

Nee, heb ik er net niet opgezet :) Scheelde inderdaad niet veel vanuit onze positie :shock:

Was heel gezellig, uniek sfeertje met dat weer!
Het materiaal had er wel wat onder te lijden.
Alles kromp enorm, batterijen die de geest gaven en motoren die niet wilde starten of in de lucht spontaan stopten :mrgreen:.
Mooie foto's Henry en mooi filmpje Martin :)
Rob bedankt voor de oliebollen, Nick voor de jägermeister, en Erik voor het onmisbare brandhout.

Laatst bewerkt:
Voor de gezelligheid alleen was het al super! erg leuk om weer wat nieuwe gezichten gezien te hebben.. en eh.. Nick bedankt voor het mummelmannetje.. deze kwam zeker erg gelegen, en Rob voor de Oliebollen! Zelf niet gevlogen.. maar dat vond ik niet zo'n ramp het sfeertje was goed :D volgende keer hopelijk met wat beter vliegbare omstandigheden. Bedankt jongens!

Leuk dat jullie met dat weer toch hebben gevlogen ! Ik ben er zelf altijd wat huiverig voor met die lage temperaturen, maar blijkbaar valt dat allemaal wel mee.
Ik heb zelf gisteren, tussen de sneeuwbuien door (vandaag meer dan 20cm gevallen hier!) was afstelwerk gedaan en had het na een kwartiertje al gezien .... maar ik had natuurlijk ook geen mooi vuurtje naast me staan .... :-)

Komen er nog meer filmpjes / foto's ?

Bas

Ja Bas er komt nog een main movie maar wanneer ik die klaar heb is even afhankelijk van wat prive omstandigheden. Erg jammer dat je er niet was maar wel begrijpelijk het was super gezellig en we hebben weer veel nieuwe freakz leren kennen. Maar goed we gaan straks weer een nieuw jaar tegemoet dus hoop ik dat er nog veel leuke meetingen gaan plaats vinden.

Daar waar mogelijk zal ik er ook bij proberen te zijn. Wel moet ik nog hard oefenen maar iedereen is ergens begonnen toch? :mrgreen:

Zeker Martin.
Is voor mij drie jaar geleden dat ik mijn eerste hovers voorzichtig aan het maken was.
Ik leer nog iedere vlucht veel bij, en denk dat dat ook lang zo blijft, dat is ook het leuke aan helivliegen vind ik.

Eindelijk tussen de ziekenhuis bezoeken door tijd gehad om de video van de oliebollen meeting op de Ibisweg te Almere in elkaar de knutselen .... een mooi kort overzicht van wat we hebben meegemaakt op deze erg koude zaterdag rond de -10gr nogmaals allemaal super bedankt en op naar volgend jaar

ik weet even niet zo snel de video hier te plaatsen komt later maar hier even een link

Tof filmpje! Leuk gemonteerd :D Zag er erg koud uit, leuk plan maar volgende keer weer graag met 15+ graden ;) Wordt leuk gevlogen!

Haha die buggy op het eind, dat was nou PRECIES de reden dat ik gestopt ben met die schijt dingen!!!

Henry, welke camera gebruik je nou? Die had je geloof ik net nieuw begin dit jaar tijdens de D3D special day? Vast geen sowie-Sony, die hebben nooit de white balance goed, deze gaat wel goed met de sneeuw.

Groenten,
Tjerk ;)

Sorry maar het heeft even geduurd om de video hier te plaatsen, maar bij deze voor die gene die hem nog niet heeft gezien een mooi overzicht van deze ijskoude oliebollen meeting.
En voor alle freakz nog een paar fijne feestdagen en een heli nieuw jaar. Want 2010 word een heli jaar .....

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank Henry,
Had wel gezocht maar kon niet 123 vinden hoe een Vimeo te embedden hier...
Jij wel dus!, Was een topmeet :)

Back