Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd
denk niet dat de knuffel dat leuk gaat vinden. Maar een beetje prophangen oid moet toch wel kunnen, zolang je maar geen snaps gaat uitvoeren, want dan krijgen de knuffels wel wat klappen(en je toestel ook, zit toch wat gewicht in je cockpit)
Bryan,
Het is een dag voor de KINDEREN, en niet voor de vliegers, die komen zelf op de 2e plaats...
Het is dus geen oefendagje of een dag om te laten zien hoe goed je kunt vliegen.
In overleg worden er idd wel eens wat acro's gedaan, maar als je met 3-4 kisten aan het rondvliegen bent, waarbij starten en landen al door elkaar heen gaat is het erg storend als er iemand 3D vlak voor je neus aan het vliegen is.
Je moet naast je eigen model in de gaten houden ook het kind en de familie in de gaten houden en af en toe wat commentaar geven. Daar heb je je handen al vol aan.
Tja, de knuffels verdienen niet voor niets een luchtwaardigheidsbrevet, dus mogen ze wel wel laten zien dat ze een rol kunnen maken of een looping toch? Mijn dochtertje vond het vorig jaar prachtig en heeft voor dit jaar een tip i.v.m. de veiligheid: een schietstoel in de kist en natuurlijk de knuffel een parachute voor als het mis gaat. Dan komt de knuffelveiligheid zeker niet in gevaar en kunnen ouders die avond weer zonder nachtpaarden van hun kids slapen. Wat een emoties. ;-)
Ik zal er weer zijn. Al was het alleen maar om foto´s te kunnen maken die dag. Dat is echt geweldig die koppies!
Nog een half jaar te gaan en het draadje leeft als nooit tevoren!
De piloten dienen zichzelf weg te cijferen en in opdracht te vliegen van de kinders.
Als die zeggen: 'Nu landen!' dan dient men gehoorzaam te gehoorzamen.. ;-)
En loopings draaien met vooraf gegeven toestemming.
Ik heb het in mijn agenda staan, maar we zijn (met BIGGS) nog niet helemaal rond met de planning, dan nog wat andere zaken, dus ik kan het nog niet toezeggen, proberen vrij te blijven zal ik zeker!
Frank, helaas... we gaan naar Engeland met BIGGS dat weekend.....ik moet dus afhaken! Jammer.
Laat ik nou vandaag een super berenvlieger erbij gekocht hebben...
Iets met een tijger met motten...zelfde maat als die van Rosé!
Hallo Richard,
jammer voor ons, leuk voor BIGGS.
Ik zie hier op dit draadje toch ook weer nieuwe piloten zich aanmelden, dus ik denk dat het allemaal wel weer goedkomt.
Een TigerMoth van Toni. Keimooi zoals we dat in Brabant zeggen.
Proficiat met de aankoop.
Frank.
ps. moet je in Engeland ook aan de linkerkant vliegen?
Ik ga even bekijken of Ik een auto kan krijgen.
Dan kan Ik met de husky mee doen
3m moet wel lukken toch?
Mis wil mijn vader ook wel mee met zijn piper.
Ik zal het eens vragen.
lijkt me wel weer eens leuk.
met mijn husky vorig jaar gedaan op kamp.