19 sept 2009 de natte vleugels weer op Zeumeren!!!!!!

@Heligek

Doe jij ff lekker een helm op als ik vlieg en mes en vork mee nemen voor de BBQ, o nee doe ma niet anders mot ik een veilgheidsvest om gaan doen.

En van die SPACECAKE blijf je met je tengels af die is voor mij namelijk, kank ook eens lekker ontspannen vliegen hi

Japioooooooooooooo

Laatst bewerkt:
Er is officieel GEEN bbq!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar als iemand zelf gaat bbq`en is dat geen probleem ;-)

Het wordt tijd dat er gevlogen kan gaan worden, gelukkig nadert de datum snel (te snel) dan kunnen we elkaar tenminste in real life aanspreken.

Zolang jullie mij maar niet te veel storen ik wil WATERVLIEGEN, pppprrrrrrrrrtttttttttt, plons :cool:

wingo

ik heb op de vorige meeting met iemand staan praten met een wingo porter nu ben ik op zoek naar drijvers voor mijn wingo of om iets na
te maken kan iemand mij helpen aan de maten van die drijvers of foto,s
er van ik ben bij kwakbol geweest maar die kan me niet helpen terwel
ze daar geleverd werden ?? en ik ze graag voor 19 sept zou willen hebben

gr..jan

ik heb op de vorige meeting met iemand staan praten met een wingo porter nu ben ik op zoek naar drijvers voor mijn wingo of om iets na
te maken kan iemand mij helpen aan de maten van die drijvers of foto,s
er van ik ben bij kwakbol geweest maar die kan me niet helpen terwel
ze daar geleverd werden ?? en ik ze graag voor 19 sept zou willen hebben

gr..jan

Hoi Jan,

Dat zal ik wel geweest zijn, had een Porter bij me de vorige keer.
Heb je nu een Wingo Porter of een Wingo?
Als het een Wingo is (1 motor), stuur dan eens een berichtje naar Helerik hier op het forum, die vlieg al jaren met een Wingo op drijvers (heeft er volgens mij al meerdere versleten).
Als het een Wingo Porter (2 motoren) is, meet ik de drijvers wel even voor je op.
Die laatste heb ik nog wat stuurproblemen mee (bij wind is ie niet bestuurbaar op het water, ligt altijd met neus in de wind, roer is echt nodig).

Gr.
Rob

Hee Japie, geen koeken? Blijf je bij je "oude traditie"?? :rolling:

Geloof het of niet maar onze Super Sport is nog steeds heel, de kist heeft er alweer 2,5 uur opzitten waarbij het een aantal keren niet veel gescheeld had of de kist was er niet meer.

Combatten met Onno is en blijft leuk, moedwillig de lucht uitvliegen is niet de bedoeling maar mocht het wel gebeurd zijn, jammer dan.

Volgas en laag over de hei blijft ook een leuke jetoefening, vorige week ging die al een keer met de vleugel net door de hei hee, gisteravond een paar keer volgas touch en go`s gedaan waarbij 1 keer iets te hard en het landingsgestel weer ver terug gebogen moest worden.

Maar starten en weer gaan :D
Kist zo hoog brengen tot ie niet meer te zien is en dan maar vol spinnend weer terug :cool:

Dus dat belooft wat met drijvers ;-)

Onno heeft ook de goedkeuring gegeven om met de Delta een: "inverted twin rudder water touch" uit te gaan voeren dus dat zal ook wel weer hilarisch worden :D

Beste Modelbouwvliegers.

De gegevens zijn vandaag door gemail naar de RGV:)

Berto zal de komen de dagen de laatste informatie op de forum plaatsen.

De koeken zij besteld.:D
Nu nog hopen op mooi weer.

Groeten Gijs

O nog 16, dan doe ik nog even rustig aan met bouwen aan de waterkisten en pak de F15 maar weer ;-)

Hoi Jan,
Als het een Wingo Porter (2 motoren) is, meet ik de drijvers wel even voor je op.
Die laatste heb ik nog wat stuurproblemen mee (bij wind is ie niet bestuurbaar op het water, ligt altijd met neus in de wind, roer is echt nodig).

Gr.
Rob

Beide motoren een eigen kanaal geven en inmixen op rudder :D

ps. ik heb vandaag mn Seawind ontvangen en elektronica HK is verzonden.
Als ze in NL een beetje opschieten heb ik alles ruim op tijd.

bereik van de lokatie:

via navigatieadres:
Zeumerseweg 5
3781 PB Voorthuizen.

op de ouderwetse manier vanaf de A1 Apeldoorn:
neem de afslag Voorthuizen
ga bij de stoplichten rechtdoor
ga dan de eerste weg links af.

Volg deze weg tot dat je aan de rechterkant het bord zeumeren ziet ( ingang slagbomen).

op de ouderwetse manier vanaf de A1 Amersfoort:
pak de afslag Voorthuizen
ga bij de stoplichten links af
ga bij de volgende stoplichten rechtsaf

Pak dan de eerste weg links , Volg deze weg tot dat je aan de rechterkant het bord zeumeren ziet ( ingang slagbomen)

Voor de liefhebber tomtom gegevens en het ouderwetse rijden.

Te koop na de meeting: Super Dechatlon

Deze dechatlon komt tijdens en na de meeting te koop.
Mochten er liefhebbers zijn dan kun je 19 sept even vliegen en mogeljik overkopen; liefst zonder drijvers, maar alles is mogelijk.....

full

full

full

full

gegevens dechatlon van seagull (hobbyin)
Aanschafdatum 28-05-08.( bon aanwezig.)

span. 1.72 mtr.
lengte 1.27 mtr.
motor Os max 55 ax 9cc prop 12x7.
6x servo graupner 5077 5kg+ kogellager.
accu 1650 nihm.
schakelaar met laadbus in romp

vraagprijs 350 euro ex. drijvers.
Drijvers 90 euro meerprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik moet nog steeds een testvlucht make met mijn twinstar.
van de week maar is even naar zeumeren (savond,s) is er helemaal niemand.
kan ik even testen of hij het daadwerkelijk doet.

Back