19 sept 2009 de natte vleugels weer op Zeumeren!!!!!!

En ik wou Japiooooooo even met rust laten .

Hij weet anders niet in welke :zon:ne tent hij mag .
We kunnen mijn Paviljon weer niet testen of hij regenvast is .:mrgreen:

Mvg Johan

Ps: en ik ben er ook vroeg .

heeeel misschien kom ik toch nog even langs.
Zal eens kijken of de big lift het nog doet.

50 % kans dat ik kom anders zit ik in willebroek. Ligt er ook net aan hoe helder ik ben na een bruiloft op vrijdag.

Hoi Pieter.

Als ik jouw was zal ik zekker komen

Punt 1 het wordt prachtig weer
Punt 2 het wordt een gezellige dag:music:
Punt 3 er is lekker koffie
Punt 4 er is Cake bij de Koffie
Punt 5 wind kracht 3
punt 6 de wind komt uit de goede hoek

Dus er zijn geen reden om niet te komen
Dus je ben welkom

En als het kan wil ik je nog wat info van je hebben dus kom gezellig;)

Hoi,

Vanavond mn Seawind EP op de linge ingevlogen.
Wel eerst een proefvluchtje op het droge gemaakt, zo warm is het water niet :lol:

[media=youtube]47421-kBIVM[/media]

Vermogen in overvloed. Zal nog wel even de 8x6 prop vervangen voor een 8x4 dan zit ik wat veiliger voor de regelaar. Als het niet bevalt komt er wel een 40A regelaar in ipv 25A.

met 3s1800 en een BL van 75 gram op 750gram uitgekomen. (max 735 volgens het boekje) Valt dus nog mee.

Oh ja hij zit nu definitief op 2.4 dus kanaal 77 mag je schrappen.

Bouwverslagje
http://www.betuwsemodelvliegclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=614&start=15

Gr. Dennis

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik probeer ook om op tijd ter plaatse te zijn ( 9 uur ), moet toch een 225 km. rijden;)

Soooo, goede kans dat je dan de recordhouder bent... :mrgreen:
De 112km die ik moet rijden vond ik al een heel eind ;)

Voor degene die het ook willen checken, klik hier, dan linksboven je postcode invullen bij "a" (waarschijnlijk staat cursor er al en kun je zo tikken), op enter tikken en je weet het :yes:

Denk dat Dirk (knife edge) al vele malen de rekordhouder is geweest qua afstand :yes:

Denk dat Dirk (knife edge) al vele malen de rekordhouder is geweest qua afstand :yes:

Het spijtige is dat ik " slechts " tweemaal per jaar ga watervliegen...maar het werkt als een verslaving :rolleyes:

>>> Misschien eens samen met Eric " Jetpropdlx " iets proberen te regelen in België ?

Laatst bewerkt:
ik doe mee dirk maar we laten het dan wel niet samen vallen met willebroek of met pasen ;);) :p
ps jij had toch connecties met iemand van .....hoef of misschien eens aan Tom Verstappen vragen (omgeving mol-lommel)

Hehe, en dan Tom 1 van z`n Spits op drijvers laten zetten.

Maar ik heb gezegd dat als jullie daar iets organiseren en het gaat lukken dan zijn wij er ook bij :yes:

In huis-aan-huis krant voor Barneveld stond gisteren leuk stukje, met foto, als uitnodiging voor publiek. Gezien de weersverwachtingen kan het een leuke dag worden.
Ik heb de Mentor nog niet ingevlogen, hoop dat het nog lukt voor zaterdag, anders moet ik hem vanaf het water invliegen zonder ervaring met watervliegen.

Ik heb de Mentor nog niet ingevlogen, hoop dat het nog lukt voor zaterdag, anders moet ik hem vanaf het water invliegen zonder ervaring met watervliegen.
Gaat helemaal goed komen :yes:

En mocht je het zelf nog niet vertrouwen vraag het dan aan 1 van ons dan willen wij wel de eerste vlucht eventueel doen of je even bij staan hierbij :-)

Nog 2 nachies (en o ja, moet nog wel iets doen aan 1 van de waterkisten.......)

Back