19 sept 2009 de natte vleugels weer op Zeumeren!!!!!!

Hee wateropvliegers,

vanaf deze kant bedankt voor jullie aanwezigheid en de topdag.

Het weer was geweldig, de sfeer helemaal top en er is weer volop gelachen en geouwejeweetwelt.

Wij hebben ook weer aardig ons best gedaan, ik zelf heb in totaal 2,5 gevlogen met de Super Sportster en de Piper Cub van Onno.
De Baywatcher is jammer genoeg gecrasht dus tijd voor weer wat nieuws en de Delta had geen zin om goed te blijven lopen :roll:

Naja, volgende keer beter.

Geloof dat iedereen weer zeer te spreken was over de lokatie dus wie weet in 2010 weer hier (of is het dan daar :roll: )

We genieten nog even na van de foto`s en filmpjes en wie weet to volgend jaar :yes:

Laatst bewerkt:
Foto-4CBHS7JJ.jpg

Foto-LEHPYBHS.jpg

Ai, maar na even weer vastzetten van de drijver er weer heerlijk ermee gevlogen :yes:

O horen die witten dingen onder.

Wat een heerlijk dagje was het weer.
Iedereen die zich er voor ingezet heeft bedankt en tot de volgende keer maar weer.

Groeten Onno

Beste Watervlieg vliegers.

Ook van onze kant wil ik iedereen bedanken voor de gezellige dag.
Ook wil ik Jeroen en Gerhald bedanken voor de Boot en de lekker koffie.

Op naar April 2010.

Ik zal volgende week proberen wat foto's te plaatsen.
Ik ga nu weer wat drinken, want ik heb nog steeds dost van die .............. :rolleyes:

Groeten Gijs André en Thijmen

G floor schreef :

Ik zal volgende week proberen wat foto's te plaatsen.
Ik ga nu weer wat drinken, want ik heb nog steeds dost van die ..............

Laat me raden ?? KIPPEPOTEN van Japioooooooooooooo ( niet van Japio zelf hé :smile: )

Kijk en daar gaat het om toch!!!!!!! lief van mijn Denny om ze even te brengen he Denny is een TOPPERTJE ze mag blijven hi

Gr Japiooooooooooooooo

van mij uit iedereen bedankt voor deze mooie dag
was weer een top meeting

o ja en japio blijf jij voortaan maar thuis zie toch veel liever die knappe vriendin van je :D

morgen een filmpje van mij

genaamt.......berto en onno in actie

groet john

Vrees dat Denny alleen komt als Japio er ook is, dus Japio mag komen dan komt Denny ook met de overheerlijke kippepoten :yes:

berto en onno in actie
En de zoon? ;-)

Zal eens kijekn of ik morgen een paar foto`s van die kleine boef kan plaatsne en filmpjes van onze 2 watermaidens.

hallo allemaal.

hierbij wilde ik ook de organisatie bedanken voor weer een geweldige dag!!!.
Ik ben bezig met het uploaden van een filmpje op youtube ik zal straks de link hier plaatsen.

grt robert

Oeps en nu is iedereen naar bedje toe, zit ik hier in men 1tje!!!!!! filmpie al 30x bekeken blijft leuk dat wel, maar goed wel met een heerlijk gevoel van yes weer een leuke dag gehad en wat denk je onze hond vond het ook geweldig die wil morgen daar weer naar toe.

Oeps dus wij gaan vandaag (Zondag) weer naar die plas toe gewoon omdat we onze hond even willen laten zwemmen enzo, nu ga ik het zien zonder waterkissies.

Slaapse allemalllllllllllllllllllllllllllllllllll

Gr Japioooooooooo

re

Heren,

Bij deze wil ik me even voorstellen: de naam is Marcel "emmer" Rietdijk.
Callsign:Emmer.
Ik woon te Bergschenhoek bij Rotterdam.
Het was de eerste keer dat ik de watervliegers op Zeumeren heb gezien.Ik moet zeggen, het was echt gaaf.
Ik ben hierdoor wel entousiast geworden om een of meerdere modellen te gaan bouwen.
Het zag er allemaal echt cool uit.Nu ben ik druk met het onderhouden van een virtueel online squadron.
Meer informatie daarover kan je hier vinden:FreeFlighters

Wij vliegen toestellen uit de eerste wereldoorlog op de computer.

Anyways , ik heb een aantal van jullie gesproken, waaronder de piloot van dat gele toestel, naam ben ik ff kwijt.
Deze piloot was het geloof ik:

DSC03657.JPG

Ik heb een 3 kwartier film geschoten, dat moet ik nog bewerken.Ik zal , als dat klaar is het wel op Utube zz.

Affijn, ik vond het een geslaagde dag, al was ik dan als toeschouwer aanwezig.

Hopelijk kunnen jullie me een beetje op weg helpen, met het bouwen en ik hoop de vliegers weer eens te ontmoeten op een volgend event.

Cya,

Marcel "emmer" Rietdijk
FreeFlighters

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze slapen nog Japio . :sleepy:
Je was zelf ook niet vroeg.

Je kan het filmpje met mijn Seawind nog wel eens bekijken tijdens de wachttijd .:mrgreen:

Mvg Johan

Ps: heb de lange broek weer aan, is fris met de mist in brabant.

Back