195 mm kappen ?welke

• Topicstarter Topicstarter bennieboy90
  • Startdatum Startdatum
B

bennieboy90

Guest
Hoi er zijn 200mm kappen en 190 mm en van me uiterste van me band tot het uiterste van andere band is het 195 mm wat zou ik nemen voor maat want heb hele mooie kap gezien wel in andere kleur maar die is 190 mm

7315.jpg

dus wat zou ik nemen of heb ik verkeerd gemeten >?<

Dan moet je 200mm kappen gebruiken, kan ook wel kloppen want je wielen moeten normaal net iets binnen de body blijven.

Roelof of iemand anders weet je misschien een Lexus is 200/300 kap in 200mm dan
anders heb ik een alternatief

Als deze van HPI is zal er ook een 200mm zijn of komen, veel kappen van HPI komen in beide smaken.

neem een 190 ben, lekker eigenwijs ben jij! op electrochassis passen alle 190 kappen. algemeen bekent..

hoesow heeft dat dan met electro te maken ?
marja dan vat ik die van 190mm maar steekt beetje uit wel stoerder Misschien
als mercedes (florian weet wel welke) pak dan kan nog bredere velg op doen of spacers

bennieboy90 zei:
als mercedes (florian weet wel welke) pak dan kan nog bredere velg op doen of spacers
de 190 mm passen +- op 26mm velgen, alle 190 passen op electrochassis, geen spacers nodig indien je een 200mm kap neemt.

haha, vind je het soms erg dat je body aan beide kanten 2,5 mm uitsteekt :wink: ??? anders koop je toch off-set velgen? 2mm offset is meer dan genoeg...

persoonlijk vind ik het mooier dat een body iets uitsteekt ipv de wielen (dat vind ik gwoon oerlelijk...).

bennieboy90 zei:

Ja, en nu zodat ik het ook kan begrijpen??

als ik een mercedes pak van 200mm dan kan nog altijd offsets tussen doen . waar zijn die te koop eigenlijk >?< :P
groeten ben

bij www.pkracing.nl hebben ze wel offset velgen
een paar van hpi en nog een set hele mooi chrome velgen die 1 cm offset geven dus dat een elektro van 190 mm , 200mm breed wordt

terencevg zei:
bij www.pkracing.nl hebben ze wel offset velgen
een paar van hpi en nog een set hele mooi chrome velgen die 1 cm offset geven dus dat een elektro van 190 mm , 200mm breed wordt

ik heb nog een set off-set velgen liggen :roll: miss nog wel een vette body ook :lol:

Back