B
bartpower
Guest
hoi, ik heb een paar maanden geleden het modelbouw vliegen met helikopters ontdekt.
ik had om het te proberen of ik het leuk vond de Co-Comanche van Esky gekocht, een leuk indoor dingetje.
nu wil ik toch wat groters met meer vermogen, en heb ik een
Thunder Tiger Raptor 30 besteld.
in die doos zit de heli met alles erop en eraan, en de T6i 6ch zender.
nu hebben we nog meer dingen nodig, hoorden ik van iemand, zoals een brandstofpompje, en een gloeispiraal.
maar meer weet ik niet.
zijn er mensen die weten wat er allemaal in moet om dat ding te styarten en er goed mee te kunnen vliegen>?
we willen er een startbox van mnaken, dus alles in een kist bouwen, en dat dan meenemen als we gaan vliegen (mijn vader heeft er een, en ik)
dus heeft er iemand tips hoe we dat het beste kunnen doen en wat we nodig hebben>?
ik heb al een keer bij iemand gevlogen met dat ding, en er ging een wereld voor me open, dat brandstof !!!!!
alvast bedankt!
groetjes Bart
P.S: we hebben ze alleen nog maar besteld, we hebben ze nog niet binnen
ik had om het te proberen of ik het leuk vond de Co-Comanche van Esky gekocht, een leuk indoor dingetje.
nu wil ik toch wat groters met meer vermogen, en heb ik een
Thunder Tiger Raptor 30 besteld.
in die doos zit de heli met alles erop en eraan, en de T6i 6ch zender.
nu hebben we nog meer dingen nodig, hoorden ik van iemand, zoals een brandstofpompje, en een gloeispiraal.
maar meer weet ik niet.
zijn er mensen die weten wat er allemaal in moet om dat ding te styarten en er goed mee te kunnen vliegen>?
we willen er een startbox van mnaken, dus alles in een kist bouwen, en dat dan meenemen als we gaan vliegen (mijn vader heeft er een, en ik)
dus heeft er iemand tips hoe we dat het beste kunnen doen en wat we nodig hebben>?
ik heb al een keer bij iemand gevlogen met dat ding, en er ging een wereld voor me open, dat brandstof !!!!!
alvast bedankt!
groetjes Bart
P.S: we hebben ze alleen nog maar besteld, we hebben ze nog niet binnen