1e F3A-X wedstrijd, 16/17 mei Someren.

Gert heeft de 1ste plaats op zijn naam (Go Belgium :-) ).
Peter kwam op de 4 de plaats van de 6 piloten in de A klasse.

Inmiddels waarschijnlijk een greppeltje om de tent gegraven om de regen buiten te houden:mrgreen:;).

Nee hoor:) De hele zaterdag was superweer, vandaag de hele middag droog gebleven:p De tent kon ook droog mee, en van dat getik slaap ik heerlijk:sleepy:

Dan het vliegen; er zijn gisteren 3 rondes gevlogen, vandaag 1 ronde en de inhalers hebben een hoop tijd gekost om ook tot 4 rondes te komen. Opzich niet erg, maar ik had mijn eerste 2 vluchten flink verziekt (eerste vlucht 1 nul voor een figuur, 2e vlucht 2 nullen) omdat ik weer tijdens de wedstrijd dingen wilde gaan aanpassen aan mijn programma...........niet doen dus;) 3e vlucht ging al heel redelijk, 4e vlucht zelfs erg goed, maar zonder een 5e heb je dus geen 2 schraprondes, maar goed, het was een mooi en leerzaam weekend, in Ter Apel gaan we eens kijken hoe ver ik kan komen:)

Foto's komen later vanavond.

mag ik de eer om wat lol te trappen ? Je had er toch geen probleem mee he Alex :

Alex was dan ook laatste....

en laat nu iedereen maar over mijn accu's beginnen.

Alex; bij een known programma verander je inderdaad best geen dingen :-)

Zover was ik zelf ook al:mrgreen: Maar met "dingen" bedoel ik de vlieglijn, diepte, grootte van de figuren, gasdosering, etc. Dat soort dingen:) Uiteraard kun je wel wát aanpassen op de wedstrijd zelf, maar niet alles tegelijk, dan verslapt de aandacht op de figuren, en dat is toch wel jammer:p

dat zijn een aantal taken van je caller, die moet je hierin sturen zodat je zelf op de figuren kunt focussen.

Een punt om mee te nemen naar een trainingsdag : coaching van de caller.

Lol ik verander ongeveer alles op de wedstrijd dag zelf ... Ik doe inderdaad gewoon wat mijn coach zegt :-)

uiteraard Jeroen, maar ik geen geheimen prijs, wacht tot het op de F3A-X site komt.

ik heb alleen het verslag van zondag gemaakt, voor zaterdag was het iemand anders.

Back