1e F5B wedstrijd 2012: Wijk en Aalburg

Gerben

Forum veteraan
Misschien dat we eerst nog een koud maandje tegemoet gaan, maar daarna wordt het toch echt tijd voor de 1e F5B wedstrijd voor dit seizoen, we zullen te gast zijn bij Wijk en Aalburg. Welkom

Iedereen is van harte welkom, of je nou meevliegt of als toeschouwer. Meevliegen kan met iedere hotliner, of het nou een Blizzard, Hawk of Raketenwurm is, maakt niet uit. Het si altijd gezellig en als je voor het eerst een rondje probeert helpen we je graag opweg.

Aanmelden kan zoals altijd op F5B.nl - Home .

Op naar een mooi seizoen 2012, tot in Wijk en Aalburg :)

Gerben

Ik zit nog steeds elke zondagmiddag in de zaal, ben aan het kijken of ik ook f5b in de zaal kan beoefenen.............................. en dan 26 februarie mee naar Zevenbergen als coach waar een van mijn protege's een indoor wedstrijd vliegt en hij in de C de klasse kampioen kan worden.

De komende weken de hawk cloon wedstrijd klaar maken, maar moet ook nog voor de vrouw de woonkamer en enkele andere ruimtes in huis van een ander kleurtje voorzien.

Je hebt t er maar druk mee TC :)

Ben benieuwd hoe de Hawk/Surprise cloon gaat bevallen.

Gerben

Ik mis nog wat inschrijvingen bij de eerste Benelux wedstrijd in Wijk en Aalburg.
Er komt wel weer een duitser, Matthias.. die verheugd zich er nu alweer op.

Maar waar zijn:

Willy, Luc, Wojciech, Wim, Stefaan, Dieter, Val, Mario, Kees, Marcel, Bas, Ronald, Janwillem, Jan Westraete, Jitze..

Schud ze even uit hun winterslaap... het zonnetje schijnt weer!!!!!

PS..

Kijk ook eens op onze Eurotour website.
Dutch Eurotour F5B / F5F

We verwachten veel vliegers uit bijna alle landen van Europa.
Als je niet wilt mee wilt vliegen maar er wel bij wilt zijn dan graag melden, we kunnen echt alle hulp gebruiken!!!

Geldt trouwens voor alle wedstrijden, vrijwilligers gezocht!!

GJ

chips, ik moet nog behoorlijk aan de slag om alles vliegklaar te krijgen............ Maar de zipper is gelukkig nog steeds vliegklaar....................

Aan de Hawk/surprise cloon wordt hard gewerkt, de raketenwurm moet nog even op een aandrijving wachten.

Laatst bewerkt:
Huhhhh? Whaaa.... Moek me accu al laden...?

Gretver... Kist moet nog ingevlogen worden... winterprops vervangen voor de zomerprops... accuus poetsen... zender is nog niet eens klaar en geprogrammeerd... wel gerenoveerd door Corien... Jeti module nog niet binnen... GJVO? MX22? Lukt dat nog?

Bas, ik zit op de Jetizender te wachten.
De andere spullen komen dan ook mee.
Er zitten ook nog wat ontvangers voor Gerben en mij bij.
Volgens een emailtje zou de zender er volgende week moeten zijn, dat wacht ik even af, en anders laat ik de andere spullen gewoon apart afsturen.

GJ

De Je-ti-zen-der binnen?! Ik lajoers!
Zeer nieuwsgierig naar de toegankelijkheid van de software.
En ik zit te spinnen op de handzender...

Ook hier wat tijdgebrek voor de eerste wedstrijd.
In de winter niet echt productief geweest op modelbouwgebied, en nu is er nog zoveel te doen!
Momenteel erg druk op de zaak, met de boot-shows, diverse zaterdagen of zelfs het hele weekeind werken en geen tijd voor een dagje vrij. Geen tijd voor een lekkere voorbereiding. Pas 2 vluchtjes gedaan met de nieuwe aandrijving, niet genoeg voor een goed beeld. Nou je, we zien wel, op hoop van zegen....

Gerben

Druk druk druk.......

Gerrben je bent niet de enige.

Anderhalve maand geleden werden er bij ons (Scania) 200 uitzendkrachten uitgebonjourd, nu trekt het weer wat aan en kunnen de vaste krachten structureel overwerken in de late dienst en zitten er al enkele zaterdagen werken in de planning.

Kwa training is er bij mij ook erg weinig van gekomen daar het gras op ons nieuwe veld in november is ingezaaid, we op het oude veld niet meer mogen vliegen, en we dus pas kunnen vliegen als het de eerste keer gemaaid kan worden op ons nieuwe veld (hopelijk begin maart, duim duim).

Wel verschillende keren in weer en wind op de helling gevlogen/gecombat met de Zackcombat (duimtraining!!) en hiervoor ook effe snel een Wiesel XP (Weazel clone) gefabriekt.

We gaan het wel weer zien in Wijk en Aalburg.

Met vriendelijke groet,

Rob Hermens

De 24ste hoop ik langs te komen en beschikbaar te zijn om in een stoeltje onderuit op knopjes te drukken. Andere taken mogen natuurlijk ook ;)

Afgelopen zaterdag ben ik eindelijk begonnen met de reparatie van de Hawk. Prive druk (as ever), zakelijk 1 week per 6 weken in Engeland (straks waarschijnlijk een tijdje 1 week per 3). Kortom: het gaat weer langzaaaaam.

Al 10 man aangemeld, waaronder 4 Zuiderburen :)

Uit de eerdere post van GJ wachten we dan nog op:
Dieter, Val, Mario, Kees, Marcel, Bas, Ronald, Janwillem, Jan Westraete..

En natuurlijk iedereen die wel eens een rondje met zijn hotliner mee wil vliegen.

Gerben

Jan,
Jammer dat het nog niet gelukt is, je hebt nog 3 weken? ;)

Voor iedereen die vergeten is hoe het ook alweer ging:

Gerben

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gisteren pas weer voor het eerst buiten gevlogen. Helaas was dit maar met een easystar en een Xeno van MPX. Wel gelijk met de easystar een thermiekbelletje te pakken............ Die 10 minuten zweven was toen helemaal geen probleem evenals de doellanding.............

Later wel nog enkele mensen gelest met een easyglider en een Mentor.

Vanmiddag nog een keerje indoor vliegen, en voor mij waarschijnlijk de laatste keer voor dit seizoen. Volgend weekend maar eens enkele trainingsvluchten gaan maken.

ik heb de dag in mijn agenda gereserveerd tussen de verhuizing en klussen door. Kom wel met mijn rw2b. Avionics zijn nog niet ingevlogen.

Zo te zien is Gerben weer aan het trainen geslagen (foto van afgelopen zondag EMCR):
zondag4maart2012_6_.jpg

Bij ons op de club moeten alle elektromodellen tegenwoordig ook gemeten worden. Ik kan dus niet meer met mn Hawk vliegen :(

Back