1e F5B wedstrijd 2012: Wijk en Aalburg

Het veld was helemaal geweldig, net een biljardlaken. Beetje vochtig aan het begin v/d dag maar ach wat geeft dat.

Net weer thuis van een top dag :)

Wijk en Aalburg bedankt voor de gastvrijheid!
Mooi veld, gezellige en behulpzame leden en lekkere satetjes :)

Nu het mais aan de rechterkant weg was tov vorig jaar, konden we de rakken wat makkelijker neerzetten, zodat er voor het landen en starten wat meer ruimte was. Het zonnetje maakte de zweefcondities uitdagend, soms een mooi belletje, soms een sterke daalwind. Het was prachtig weer, beter hadden we het niet kunnen treffen in maart. Over het algemeen werd er goed gevlogen, her en der wat opstartprobleempjes zo aan het begin van het jaar, hoort erbij zullen we maar denken.
Met de Belgen en Duitsers was het een internationaal festijn, her en der helaas wat pech, toch veel lachende en enthousiaste gezichten en daar draait het toch om, volgens mij had iedereen een leuke dag, deelnemers, helpers en clubleden.

Achteraf met een groep van 13 man wezen eten, lekker nazitten en rozig worden na zo'n dag in de buitenlucht.

Iedereen bedankt voor een mooie dag,
Gerben

Wat een gezellige club mensen is dat toch in Wijk en Aalburg!
En wat was het etentje na de wedstrijd weer gezellig.
Wedstrijd afschaffen en alleen maar eten.. is dat geen idee?

Waar zijn de foto's van Marks ijsje en het vuurwerk?

GJ

Mark was gisteravond ook weer blij.
Dit jaar geen parapluutjes, hij is tenslotte weer een jaartje ouder en mag nu met vuurwerk spelen.

mark.jpg

GJ

En de fotos? Volgende keer neem ik een camera mee, heb ik ook nog wat te doen buiten wat "coach" spelen...

Ik heb alleen wat foto's van het eten op de server gezet.
Ik weet niet of er nog meer zijn, ik zag de duitsers driftig fotograferen.
Als iemand foto's heeft svp melden bij Mark of mij een mailtje sturen.

GJ

Back