1e keer zelfbouwen

hoi allemaal
graag wil ik jullie advies
ik ben opzoek naar een bouwprojekt ( tekening)
dit is de eerste keer dat ik een model wil gaan bouwen . Dis het liefst heb ik een eenvoudig model om te beginnen .
hebben jullie tips voor mij welk model hier het beste gescukt voor is en waar ik eventueel de bouwtekening voor zo'n model kan kopen
alvast bedankt voor het meedenken
grtjs
paul

og ja hahaha helemaal vergeten erbij te schrijven , sorry
ik ben nu bezig met mijn vliegbrevet te halen en als ik dit heb wil ik een opvolger voor mijn startertoestel
het mag zowel een vliegtuig zijn op brandstof als electrisch.
het gaat me vooral om ervaring op te doen .
Ik denk dat het wel nog een bovendekker moet zijn( wat is jullie mening hierover)
als hier ook een eenvoudig wo2 gerelateerd toestel in is heeft dit mijn voorkeur

Een gemakkelijk te bouwen toestel is een Puma 3 ... een van m'n favorite toestellen.
IN het begin goedmoedig met de juiste motor..... als je hem "zat" ben en wat meer actie wil , een veeeel zwaardere motor op zetten... Ik ben ( lang geleden) begonnen met een 5cc , en later werd het een 10cc ....... wat een beest....

Er zullen best hier wel ergens tekeningen rondzwerven, ik denk ook dat tie gemakkelijk om te bouwen is naar electro. Zelf had ik er een staartwiel-versie van gemaakt.

$(KGrHqF,!g0FC2mWVZYeBQ7-U7LL7!~~60_84.JPG

Cor

Is een Hai niks voor je.
En dan vooral de Hai 1.
Makkelijk te vliegen niet moeilijk te bouwen en ergens zweeft hier nog een tekening op het forum.

Back