1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

MACH indoor wedstrijden seizoen 2009/2010
Indoorracen naar Haarlem!​

Het nieuwe MAch indoor kampioenschap staat weer voor de deur. Voor de volgende klassen kan je je inschrijven.

Toerwagen 1:10 Pro Stock 13,5
Toerwagen 1:10 Sock 17,5
Swift (standaard motor)
World GT 13.5 lipo
1:12 Stock 10,5
1:18 Mini Toerwagens
1:14 Mini Toerwagens

De regelenten voor deze webstrijden staan dit weekend online maar lipo zal in de meeste klassen wel toegestaan zijn.

Ga naar de website van den MACH en schrijf je in voor dit zeer leuke kampioenschap...

De rest van de kalender ziet er als volgt uit:
1e Mach indoor: 1 November 2009
2e Mach indoor: 22 november 2009
3e Mach indoor: 20 december 2009
4e Mach indoor: 7 februari 2010
5e Mach indoor: 28 februari 2010

Op zaterdag er voor kan er getraint worden vanaf 10.00 uur is de baan open tot 17.00 uur en op de webstrijddag is de baan vanaf 08.00 uur open en en de webstrijden beginnen circa 10.00 uur het duurt tot circa 17.00 u

Graag tot 1 november.

Groet Mach Indoor Team.

Laatst bewerkt:
Ik zeg, helemaal top!

Ben benieuwd, Joost en ik gaan kijken of we kunne ngaan samenwonen op de baan :mrgreen: :wink:

Ik heb er in ieder geval zin in, hopen dat het weer een prachtige baan wordt!

Groet Robert

Laatst bewerkt:
Zoals Robert K. al zei: "Ik heb er in ieder geval zin in!!!" Het is een zéér mooie locatie en het zal ook weer een zeer mooie baan worden!!!

Greetz,

Joost K. :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Dit klinkt veelbelovend! SUPER!! 14 bij 35 is toch ook een nette afmeting!!

Zaterdag as. zullen we een hoop spullen naar de baan gaan verhuizen. Mochten er mensen zijn die willen helpen dan zien we je graag Zaterdag ochtend om 10.30 aan de Surinameweg in Haarlem (tegen over de Kwikfit)

Even dit race vrienden en vriendinnen.........

De baan wordt geweldig.........

wordt vervolgt..... binnenkort de foto's van de baan........

Als ik tijd heb wil ik wel helpen met de baanopbouw,
is er iets van een planning,
op welke dagen er wat gedaan word?

Of anders hier even melden wanneer er aan de baan gewerkt wordt.

Thanks!

Oscar, naar verhaal mag je dan opschieten. Dit weekend zijn ze natuurlijk nog hard aan het werk. PB me even, dan stuur ik je wel contact gegevens ;-)

Groet Robert

In princippe zijn ze iedere avond bezig, maar s'middags een belletje naar de MACH (hans) en je weet of er iemand is.Maar naar mijn weten zijn ze er morgen avond ook.

Hoe meer zielen heo sneller is de baan klaar.

gr

Stephan

Morgenmiddag en avond zijn er mensen aanwezig op de baan, zaterdag overdag ook en 's avonds is maar net wie er blijft...

Het wordt iig SUPER!!!

Joost.

hi stephan kan ik woensdag al komen rijden ;)

hoorde dat het er al top uit ziet
Nog even geduld, er wordt hard aan gewerkt maar hij is nog niet klaar. er is nu een grote verhuizing gaande van heemstede naar haarlem en zodra alles is ingericht is iedereen welkom.

Zodra er gereden kan worden word dat gelijk bekent gemaakt, en de baan word een topper, 11,3 x 31meter........

nice hoor allemaal, ik hoop dat ik dit seizoen ook in de gelegenheid ben op deze baan de winter door te komen :wink:

Er is dit weekeind weer flink gewerkt aan de indoor baan in Haarlem.

De lay-out van de baan is beter dan ik verwacht had na het zien van de tekening.

Na wat testwerk met 1:18 , 1:12 en 1:10 trek ik de volgende conclusies:

De baan is snel maar ook technisch en is groot genoeg voor 1:10
en voor 1:18 heel riant.
Gelukkig is de baan niet te gemakkelijk,
in het technische deel zitten een paar leuke uitdagingen.

Veel ruimte om de baan heen, en veel plek voor het sleutelen.
Ten opzichte van vorig jaar een flinke stap vooruit.

Als er deze week genoeg hulp komt kan hij snel open.

Deze week komt ook de rijderstelling en er zal eens flink gestofzuigd moeten
worden, het tapijt is flink stoffig geworden van het ongebruikt stil liggen.

En.....zit er komend weekend al een (feestelijke;-) opening in? Of in ieder geval voorzichtig rondjes rijden?

Ben heel benieuwd hoe het harde werk uitgepakt heeft en hoe de baan is geworden....

groet,

Eric

Dit weekend waarschijnlijk nog niet, zoals het er nu naar uitziet gaat de baan volgende week woensdag 22 oktober open. Als er nog mensen zijn die willen helpen dan zien we die graag komen.

De rijders stelling staat er en is lekker groot en geeft een perfect overzicht op de baan.

Hou deze topic in de gaten en dan zien we iedereen waarschijnlijk oensdag

Back