1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Volgens mij staan de reglementen nog niet op de nieuwe MACH site. Of kijk ik er overheen? Ik zie wel die van 2008.
Mooie site trouwens! 100000000x beter dan het vorige hok

heb je je al ingeschreven......
Ja ik heb me ingeschreven, kijk stephan als je de topic start zie je de datum staan , dan ga je scrollen en denkt al gauw , dit is oud, ook omdat de 2009 topic er erg op lijkt , wat de topic begin betreft dan. Het regelement van vorig jaar heb ik bekeken en ik had mijn 1/12 al met de orion element staan, maar ik begrijp dat er nu 10,5 brushless gereden wordt.
Heb maar een RS met speedpassion combo gekocht, iemand die mij een setup zou kunnen doorgeven???
met pinion op een 88spur??? zou fijn zijn ik heb hier helemaal nog geen ervaring mee.

Greetz JW

Laatst bewerkt door een moderator:
kijk stephan als je de topic start zie je de datum staan , dan ga je scrollen en denkt al gauw , dit is oud, ook omdat de 2009 topic er erg op lijkt , wat de topic begin betreft dan.

Greetz JW

En daarvoor kan je hier op het forum makkelijk meteen naar de laatste post klikken zonder dat je alle pagina's door hoeft te nemen. Wel zo makkelijk. Zo kan je gewoon één topic aanhouden voor één doel. En niet zoals we al vaak genoeg zien hier dat voor elk wissewasje een nieuw topic aangemaakt wordt...

En voor alle andere info omtrend de klasses en dergelijke kan je op de site van de MACH terecht en als het daar niet staat dan staan er ook nummers cq adressen van contact personen op...

Je kan ook gewoon de laatste post eerst laten verschijnen, dit kun je veranderen bij je gebruikersinstellingen.;)

Laatst bewerkt:
Ok Joost

Point taken, ik wilde alleen meer de aandacht er op vestigen, de wedstrijd bedoel ik dan.

Greetz JW

Ja, :confused:dat is bij mij dus anders nml. ingelogd zijn alle berichten vooraan maar niet ingelogd zijn het de laatste , waar stel je dat in eigenlijk, ben niet echt een computerwizzard zal maar zeggen.:rolleyes:

Iemand nog een TEKIN RS setup op sensored wat betreft boost en turbo???

Greetz JW

Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens het is wel duidelijk denk ik.. de nieuwe regelenten staat alas het goed is dit weekend online. in 1/12 mag volgens mij ook met LIPO gereden worden...... hou de MACH site even in de gaten... www.mach.nl

Laatst bewerkt:
Back