1e nitro auto

Hallo beste forum leden

Het leek mij leuk om een nitro auto te kopen.
Maar omdat het de 1e word vraag ik jullie om advies.
Is de reeley air attack 2wd een goede auto om mee te beginnen?
Of zou ik beter door kunnen sparen om de kyosho inferno neo 4wd te kopen?

En hier staat bij r2r en houdt dat in dat ik alleen nog brandstof,vul fles,gloeiplug met lader,luchtfilter olie en after run olie moet aanschaffen want baterijen heb ik al.

Kyosho levert RTR modellen meestal inclusief een vulfles, gloeiplug en een (2 x D-cel) gloeiplugsteker. De 'gebruiksdelen' zoals brandstof, batterijen en oliën zal je inderdaad apart moeten aanschaffen...

Ik zie net dat de kyosho is uitverkocht en de aanbieding dus niet meer geld.
Hebben jullie dan mischien nog alternatieven voor een niet te hogen prijs?

Die Kyosho is regelmatig in de aanbieding bij de Conrad, dus misschien dat dat je even tijd geeft om door te sparen? Die aanbieding komt zeker terug!

En zijn er verder geen goedkopere opties?
Want wil graag aan deze hobby beginnen maar heb niet heel veel te besteden.

Bij TopRC is hij dan wel weer met 2,4Ghz... Goedkoper is niet altijd beter...
Er zijn goedkopere alternatieven alleen ik neem aan dat de kwaliteit ook een rol speelt?

en ja kwaliteit speelt wel een rol maar hoeft niet geweldig te zijn want wil er mischien in het weekend mee rijden maar niet elke dag.

Wil je rijden, of sleutelen?

Kwaliteit is niet alleen een tijdlijn, dat bij een mindere kwaliteit iets pas na een jaar kapot gaat ipv na 2 jaar.

Kwaliteit is dat het uberhaupt minder snel kapot gaat, beter te bedienen is, langer zonder slijtage meegaat, makkelijker sleuteld etc etc

En als jij af en toe een zaterdag rijd, wil je wel dat hij het doet, en zonder al te veel bestel en sleutelwerk weer even de kast op kan...
1 of ander minder goed merk heb je kans dat er gewoon eerder dingen breken, zeker als je niet regelmatig rijd ( je went dan minder aan de auto, waardoor je iedere rit dezelfde foutjes maakt)

deze maakte wel gebruik van 27MHz is er veel verschil met 2.4 GHz?

hoi,

ik heb zelf (nog) geen nitro auto.
ik rijd nu elektrisch en die heeft ook 27mhz.
die heeft redelijk wat last van storingen met andere auto's (die ook op de frequintie rijden)
bij 2.4GHZ heb je geen last of bijna geen last van storingen.
is mij verteld bij peperkamp.

gr koen

Mag ik er even op wijzen dat er niets mis is met de 27mhz band? We doen er immers al vele jaren mee.
In veel gevallen is het niet de oorzaak van de storingen maar de plaatsing van de ontvanger en de antenne als ook slechte accu's storingen kunnen veroorzaken.

De ontvanger of alleen de antenne dichtbij de regelaar of motor is vragen om storingen.

Mag ik er even op wijzen dat er niets mis is met de 27mhz band? We doen er immers al vele jaren mee.
In veel gevallen is het niet de oorzaak van de storingen maar de plaatsing van de ontvanger en de antenne als ook slechte accu's storingen kunnen veroorzaken.

De ontvanger of alleen de antenne dichtbij de regelaar of motor is vragen om storingen.

ik zeg ook niet dat er wat mis mee is?
integendeel het werkt goed:)
alleen ik heb last van storing als er van die 20 euro bartsmit auto's bij rijden.

gr koen

Back