1e quadqopter mis ik wat?

Setup ziet er goed uit, ga je veel plezier aan beleven!

Frame zelf is alleen best zwaar, een 450 frame kan ook gimbal met gopro omhoog krijgen.

Als regelaars zou je ook nog naar de 30A Afro ESC's kunnen kijken.

En de zender is een No-Go. Daar kan je niet veel mee.
Kijk minimaal naar een Turnigy 9x.
een-zender-kiezen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben persoonlijk niet zo kapot van die bevestiging van de de props met die motor. Ik gebruik zelf nu veel NTM motors, veel meer solide systeem om je props te bevestigen.
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

Je zou voor esc ook de 30 A Afro's kunnen nemen. Ik heb ze beide maar vind de Afro's toch wat beter reageren en "gladder' vliegen. >dat zei Mark dus ook al :-)

Als je echt wat serieuzer wilt gaan filmen zou je kunnen denken aan een Naza lite controller. Voordeel is dat je de multi mooi stil kan laten hangen. Een kk bordje is leuk op een mini of rag quad maar om met een gopro te gaan filmen niet echt geschikt. Ander voordeel is dat je met een Naza wat veiliger verder weg kan vliegen en je altijd nog ( mits goed ingesteld) kan terugvallen op je failsafe >. RTH. Met een KK bordje is het dan meestal...crash. Kk bordje is wel heel goed om het vliegen te leren, simpel in te stellen en erg stabiel :-)

ik heb een discovery clone met kk2.1 boardje, servo stabilisatie, en toch hele strakke beelden. kk2.1 boardje zou dus wel kunnen, maar nu ik naza heb moet ik toch zeggen dat de gps functie erg fijn is, ook ben je in een keer klaar, zonder moeilijke instellingen, maar voor de prijs voor dat kk boardje kom je wel een heel end!

oke bedankt dan ga ik voor die andere.

Kennen jullie misschien ook een systeem voor mijn quadqopter wat een visboer ook heeft. ik bedoel zo bak en als je op een knopje drukt stort die leeg.

Bakje aan 1 kant met scharnieren ophangen en aan de andere kant door een servo tegen laten houden.

Als je dan de servo omzet ontgrendel je het bakje en drop je de inhoud.

Zoek maar eens hier op t forum, weet zeker dat zoiets al vaker gedaan is.
Anders naar voerboten kijken of hoe ze de kleppen van een landingsgestel bij een vliegtuig laten meebewegen.

HXT900 intypen bij Hobbyking ;)

Servo's kan je in iedere goede modelbouwzaak krijgen in 100en verschillende soorten en maten.

Ik ben nog steeds tevreden met de NTM's, ik heb er nu een stuk of 16 :-). Ik denk niet dat je 10 minuten gaat halen met die lipo's. Met een 3 cel 4000 of 5000 mah kom ik daar met mijn F450 frame wel aan. Je zou ook voor een 4 cel lipo kunnen gaan met die esc en motors en dan toch een 3000-5000 mah pakken maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.

We recommend a 5000mah 3s Lipo with the F450 and F550 without any additional payload for max flight times , reduce to 4000-4800 if carrying a go pro camera.

De multistar programmeerkaart heb je niet meer nodig bij de Afro ESC's.
Je zou er evt de Afro flashtool bij kunnen kopen.

Mis ik iets of word Turnigy en NTM hier weer door elkaar gehaald?

Back