1e quadqopter mis ik wat?

nee gewoon stekker er afknippen en nieuwe stekker bij gamma halen kan je er zo op schroefen.. LET WEL OP DAT HIJ OP 220V KAN! anders krijg je magies rook

Plug zou ook kunnen maar die jij bij HK zag past niet in elk stopcontact omdat hij een rare vorm heeft;-).

Maar waar kom je weg, staat niet in je profiel;-)

Ohh oke je mag de kabel als je die binnen hebt wel naar me opsturen zet ik er voor je een goeie stekker op ;-)

Die kabels zijn gewoon bij de onderdelenwinkel te koop of loop even langs de kringloop bij jou in de buurt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Help. de eerste dingen komen langzaam binnen. alleen bij 1 bestelling werd de betaling uitgesteld door paypal en moest dus wachten totdat het geld op mijn paypal rekkening staat. Tot gevolg dat 2 producten de flight controler en het frame de q450 op back order staat. Wat is slim gewoon laten staan of via een andere weg kopen.

Poeh kijk eens in verkoop hoek heb er nog een sk450 staan heeft geen geïntegreerde pdg... en anders zul je moeten wachten.. had ik bij mijn 2e bestelling via paypal ook, zou wel met veiligheid van paypal te maken hebben..

Back