Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welke rastermaat is aan te houden als je een disser van 1K HM roving wil maken?
Vierkantjes van 20*20mm? Of is dat al te klein, en kan 30*30mm ook?
gelukkig kopieer ik theo ook niet,, net even nagemeten en ik heb 38mm, dus loet, die vervalt ook al voor jou![]()
Vraagje voor de duidelijkheid: gebruiken jullie ook dat 1K roving, of meestal toch 3k? Ik heb dan tegen een redelijk prijsje 1 kilometer 1K roving kunnen kopen. Als meestal 3k wordt gebruikt moet ik wellicht toch de afmetingen aanpassen om aan de gewenste hoeveelheid carbon te komen. Vandaar dat ik toch even bevestiging van jullie vraag.
a²+b²= c²
c = 4
a = b
De afstand hier is dus![]()
P.s. ik heb nooit begrepen waarom het optimaal is om deze afstand over de gehele vleugel gelijk te hebben.
de wortel van 8 (ongeveer 28,3 mm).
P.s. ik heb nooit begrepen waarom het optimaal is om deze afstand over de gehele vleugel gelijk te hebben.
Als je het niet begrijpt moet iemand je dat verteld hebben
Ik heb wel eens geopperd om het naar de tippen toe dichter op elkaar te laten lopen, dit geheel gevoelsmatig (dat scheelt een lastige uitleg)
Bij een bepaald model (welke weet ik niet meer) zag ik net het tegenovergestelde.
Wie kan er iets zinnigs over zeggen? Houd er rekening mee dat de vleugel op de romp vastgeschroefd zit, meestal!!
Loet
Volgens mij zijn de torsiekrachten (want daar is disser toch voor) het grootst bij de wortel en worden kleiner naar de tip toe.Bij een bepaald model (welke weet ik niet meer) zag ik net het tegenovergestelde.
Volgens mij zijn de torsiekrachten (want daar is disser toch voor) het grootst bij de wortel en worden kleiner naar de tip toe.
Dus het disser dichter op elkaar naar de wortel toe klinkt niet zo gek, toch![]()
Volgens mij zijn de torsiekrachten (want daar is disser toch voor) het grootst bij de wortel en worden kleiner naar de tip toe.
Dus het disser dichter op elkaar naar de wortel toe klinkt niet zo gek, toch![]()