1st nederlandse "duizender" op Contest-Tour F3K

Erg mooi, wat is die Mittelbach goed zeg. Had al van hem gehoord en er over gelezen maar hij staat weer op 1.

Respect Peter!
Erg netjes.
Mooi dat je ons rookies een mini work shop mini DLG knt geven tijdens het jun WK! :)
Hopelijk komen de mini DLG's van Maaskie Mark en mij heel aan in Duitsland.

Erg mooi, wat is die Mittelbach goed zeg. Had al van hem gehoord en er over gelezen maar hij staat weer op 1.

Mittelbach is die gast die in Brockenhagen (ook erg goed) vloog met een Kisal van 400 gram....... Ben best wel nieuwsgierig wat hij hier ingezet heeft; vermoedt haast, afgaande op de weersomstandigheden, hetzelfde.

Arno

Hi,

Arjen attendeerde mij op het feit dat Bas en Goswijn er in mei 2003 al eens in geslaagd waren "duizenders" te vliegen op een Contest-Tour wedstrijd in Bochum-Duitsland. (http://www.contest-modellsport.de/2003/f3kErgebnisbochum.htm)
Mijn excuses aan Bas en Goswijn dus dat Ik Peter deze eer toedichte :oops: :oops:
Desondanks, desalniettemin: Fantastisch van jullie drieën !!
(en nou maar hopen dat ik niemand vergeten ben)

Arno

Heu,

Net terug van vakantie (met mini dlg(:D))

Very Happy).

Veel gezien en geleerd op de Hannover wedstrijd, erg leuk om mee te doen. Die 1000er was geluk omdat Mittelbach geloof ik een buitenlanding had...

Mittelbach heeft meerdere Kisal's, bij dit rustige weer (nagenoeg windstil) prefereert hij een gewicht van ong. 280 gram. Thermiek was wisselend, een enkel buitje wat gelukkig niet zo'n probleem was; er kon gescholen worden in de hangar (zeer mooie lokatie). Het groep systeem met 1000 score werkte met dit weertype perfect.

Denk niet dat ik naar Laucha ga, wordt een beetje veel vliegen (ook naar VV wedstrijd aankomend weekend). Maar ik wens degene die gaan natuurlijk bij deze veel succes!

Peter
:D

Back