1ste Big Scale

Onderdelen Voor baja zijn bestelt, de verzendingskosten waren €39

Item
Brief Description
Qty
Rate
Amount
af155
PJ1 Air Filter Cleaner 15oz (443mL)

1$8.00$8.0085432Spur Gear 57 Tooth1$7.20$7.20af152PJ1 Foam Filter Oil 13oz (384mL)1$8.50$8.50eg412CY / RC Starter Assembly1$18.99$18.99Z150ANTENNA PIPE SET1$2.00$2.00sp104Full Force Shock Boots for HPI Baja 5b/5T - Green
1$15.00$15.00gt27417T pinion for TR clutches1$15.00$15.00gt271TR Clutch System BLACK1$144.99$144.99fd164Team FastEddy HD Pipe Clamp for HPI SS Pipe1$16.50$16.50tr986TR Clutch System Hardware1$2.50$2.50Z243E-Clip E3mm 10 pcs1$2.50$2.50Discount5% Discount1(5.00)%($12.06)Subtotal$229.12Shipping$45.00Tax0.00Total$274.12

202561_3714674825226_618393121_o.jpg

@ RC stylzz : let wel op de invoerkosten die je vanuit de USA bijna zeker gaat krijgen.
Dit zal ook nog een 50 euro kosten denk ik.

@ Predator-X : is een open versie niet beter voor een teflon koppeling?
Of komt er niet zo veel zand in een clutch bell?
Anders slijt een standaard koppeling flink meer dan een teflon lijkt mij?

Maar ik kan het mis hebben hoor!

Ruud

Een teflon koppeling geeft veel minder warmte af dan een standaard koppeling vandaar mijn redenatie om deze in een gesloten systeem te gebruiken, zand zal inderdaad eerder in een open systeem komen (zand komt nagenoeg overal), alleen heb ik er eigenlijk nooit zoveel hinder van ondervonden .
De teflon koppelingen gaan veel langer mee dan de standaard en zijn een stuk duurder dus het lijkt mij dat je deze beter wilt beschermen.

ik rij (meestal) redelijk voorzichtig, ben al eens in een kussenbox gesprongen en ben wel eens bijna over een muur gereden, lag een bergje tegen de muur ree er perongeluk op, en de baja stond verticaal tegen de muur, nadien rolde hij automatisch terug naar achteren, en kon ik gewoon weer verder rijden.

De standaard koppeling is een pak goeikoper dan een teflon, ik zou om die reden alleen al de teflon beschermen met gesloten huis. En ivm warmteontwikkeling in een gesloten huis heb ik daar zelf ook nog geen last van gehad, noch van gehoord bij hpi bajas. Mijn clutchbel heeft al een blauwe gloed erover van de hitte maar heb dit nooit gemerkd tijdens het rijden of slijtage aan men teflon koppeling.

Ik rij zelf met een Elcon koppeling en een geventileerde klok van Vertigo. Er zou wat zand in kunnen komen maar wordt er met de zelfde gang weer uit geblazen. Ook al is het teflon is enige koeling niet verkeerd.

normaal heb ik het pakketje morgen of overmorgen (heb €39 verzendingskosten betaald voor express levering) en daarbij staat dat de verzending verzekerd is en dat ze sowieso binnen de 2 werkdagen geleverd zijn, het is wwe (world wide express)

Dat word hopen.. ik had een pakketje waar stond, Verstuurd uit duitsland.. binnen 3 werkdagen binnen. Kwam hij dus uit china binnen 2 weken

Ik zou gewoon naar pitstop-shop Gaan... Kijken hoeveel je daar kwijt bent, Eneh de verzendkosten
Pitstop verkoopt geen Turle Racing dus kan hij het daar niet kopen

RCstylzz zei:
normaal heb ik het pakketje morgen of overmorgen (heb €39 verzendingskosten betaald voor express levering) en daarbij staat dat de verzending verzekerd is en dat ze sowieso binnen de 2 werkdagen geleverd zijn, het is wwe (world wide express)
Dat wil niks zeggen het kan wel 3 tot 4 weken duren en vergeet de inklaringskosten en btw niet.

Ik bedoel... Pitstop is misschien wel duurder, En daar verkopen ze de spullen niet die je nodig hebt, Kleine kans dat je pakketje langs de douane komt :p En de verzendkosten is een stuk minder

Back