2,4 Ghz. in electrojets

Hallo iedereen,

Ik zou willen weten wie van jullie er met Spektrum ontvangers vliegt in electrojets.
Welke ontvangers gebruiken jullie hierin ?
ik wil een Piranha ook uitrusten op Spektrum..

Ik hoor het graag ...

Mvg

Dirk

OK bedankt, nu ben ik een beetje gerustgesteld , na al wat ik gehoord had over de AR500..
Mijn clubgenoot had een crash met de AR500 in een Groove freestyle van weston UK ( fail-safe of zoiets ?)

Gebruiken jullie ook de extra verkrijgbare condensator ???

mvg

Dirk

extra condensator?
Bedoel je de sateliet ontvanger op de AR6100, AR7000 etc?

Ik vlieg op mijn DX7 enkel met de AR7000 en de sateliet ontvanger en heb nog geen problemen gehad. Ze zitten bij mijn enkel in schuimpjes en dat werkt.

Ook in mijn heli met een carbon frame waaruit de antennes steken nog geen last gehad.

Voorzover ik op de hoogte ben van problemen met spektrum spul zit het in materiaal wat nogal wat storing geeft in zijn algemeenheid gekoppeld met het feit dat de antennes hier helemaal mee omringd zijn. Ofwel een zender in een lode buis doen.

Met schuim zou het geen probleem mogen geven. Met composiet spul of glassvezel ook niet, maar als jij daar weer loodverf ofzo op hebt zitten zal het geen goed doen bedenk ik mij zo.

Als je wel met penibel materiaal vliegt heeft Spektrum nu ook special ontvangers met een enkele of twee extra lange antennes, die je dus ouderwets uit de romp kan laten steken etc.

Back