Hoi, wat vervelend Jonkje, ik voel met je mee !!!
Zelf heb ik hier ook een probleem: vlieg sinds 10,jaren met een Oxy3 met 3-blaads-kop en ook de staartrotor is 3-blqads.
Op het vliegveld in Montfoort (3porten) nooit problemen gehaad.
Maar ineens thuis in de voortuin gevlogen en dat ding oscillerd op de kop en op het hek en is ineens onbestuurbar, vervolgens crash met rond de 200€ schade ....
Vervolgens ga ik vliegen met de Oxy2 en hij osszillerd ook op de kop en de staart, onbestuurbar en crash met 300€ schade.
De bestuuring ging via Futaba T7C en de Oxy 2 via v-bar-controol.
Nu ben ik over naadenken wat de oorzaak is, stuurfout 100 % uitgesloteen, techbisch probleem evenzo 100 % uitgesloten.
Ik heb in mijn tuin een Wifiversterker staan, omdat de tuin heel groot is, en de enige idee is, dat door dat versterkte Wifi-signaal de storing vandaan komt.
Jij weet het, Jonkje, ik vlieg sinds meer dan 25 jaar en houd alles in de gaaten, ook via een logbook van alle vluchten, maar zo iets is me nog nooit overkomen, de tranen staan in mijn oogen en ik wilde bijna stoppen met vliegen, maar nu ik deze bericht gelezen heb, denk ik toch, dat het n iet onze fout is, maar dingen die we moeten uitzoeken.
Laat wat horen, ik ben ook nioet Rokkefeller, die steeds n ieuwe vliegers kan kopen ..
IK WIL DE OORZAAK WETEN !!!
Groetjes van Uwe
je kan ook mailen ... uwe
dietzel@live.nl