2.4Ghz Fasst module in T14MZ.

Door het ontbreken van de 35Mhz antenne viel de zender (wanneer je hem met draagriem gebruikt) steeds naar achteren weg, het balanspunt is dus veranderd. Nu is dat niet onoverkomelijk, maar van de week kwam ik de volgende gadget tegen;

beugel_2_.JPG

Hij is nu weer perfect in balans:cool: En uiteraard ook voor andere zenders te gebruiken.

Waar heb je dit dingetje vandaan? Ik ga mijn futaba FF10 namelijk ook naar de 2.4 ombouwen, dus heb ik ook zon beugeltje nodig.

Nu kwam ik toevallig op Ebay deze FX-40 tegen;

Bbn2MLw_2k_KGrHqYH-DQEqu28duiOBKw4feH8rg_3.jpg

Kennelijk is er dus een plaatje leverbaar dat in de plaats komt van het originele plaatje waar de antennevoet op zit (35/40mhz).

Weet iemand of dit plaatje ook te krijgen is voor de T14? Dan zijn we mooi verlost van die antennevoet:) Zelf maken kan natuurlijk ook, maar in de fabriek kunnen ze dat mooier.... (of kan iemand met een FX-40 de afmetingen van dat plaatje geven? misschien zijn die gelijk aan de T14)

Kijk, aan jou heb ik wat Johan:thumbsup:

Alleen die prijs:rolleyes: (moet er dan 2 hebben)

Zit alleen ff te kijken net, bij de T14 zit er nog een stukje dwars aan de achterkant, en de verlichte Futaba letters zitten er in......

Waarom zet je de 2.4Ghz antenne niet in de houder van de 35Mhz antenne? Heb je ook geen plaatjes nodig..

Waarom zet je de 2.4Ghz antenne niet in de houder van de 35Mhz antenne? Heb je ook geen plaatjes nodig..

Njah, dan moet ik zelf gaan sleutelen aan de antenne enzo, daar kom ik liever niet aan:)

Misschien als er een keer een goede duidelijke how-to verschijnt, dat ik me er aan waag...

Mooie dingen mogen geld kosten! Niet miepen, gewoon doen ;) .

Gr.A.

Maar dan moeten ze wel passen . :mrgreen:

Zouden ze passen dan hat Christian het er wel bij geschreven .

Ik heb geen T14 anders hat ik allang iets gemaakt zo dat de antenne in het 35er gat zat zoals bij de FF10 waar het makkelijk te doen was .

Mvg Johan

Back